دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
فضای مجازی

حوزه/ رئیس دانشگاه مجازی فرهنگ و معارف اسلامی وابسته به موسسه امام خمینی (ره) گفت: امروز فضای مجازی بهترین بستر برای معرفی نهضت حسینی و اهداف مقدس قیام عاشوراست.

حجت الاسلام و المسلمین محمد حسین طاهری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» با اشاره به مطلب فوق اظهار داشت: امروز بشر غربی حتی بیشتر از بشر شرقی شیفته و طالب درک پیام حقیقی دین و معنویت است و نهضت اباعبدالله الحسین(ع) بهترین و مناسب ترین راه همین شناخت می باشد.

وی با بیان این که ما باید از ابزار و بستر فضای مجازی نهایت استفاده را جهت نشر معارف حقه اهل بیت(ع) به خصوص اهداف مقدس قیام عاشورا ببریم، گفت: دشمن به دنبال آن است که از فضای مجازی علیه اعتقادات و باورهای ما و حتی خدشه وار کردن به فرهنگ بومی و ملی ما استفاده کند که ما هم در جواب باید از این ابزار ضمن دفاع از تمام داشته های دینی و آیینی خود به باورهای و خواسته های دشمن حمله فکری و فرهنگی کنیم.

عضو هیئت علمی موسسه امام خمینی(ره) خاطرنشان کرد: بی شک امروز یکی از بهترین ابزارها برای احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر فعالیت متعهدانه و هوشیارانه در فضای مجازی در راستای شناساندن دین اسلام و مذهب تشیع به جهانیان است.

وی بیان داشت: ما با تولید محتوای مناسب در فضای مجازی همچنین تحول در تولید سخت افزار و نرم افزار باید بتوانیم سبک زندگی غربی را به چالش کشیده و سبک زندگی اسلامی و توحیدی را تبیین و ترویج دهیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha