سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
حجت الاسلام حسینی خراسانی

حوزه/ عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم تصریح کرد: حاکمان آمریکایی در طول حیات سیاسی خود به ملت، مملکت و مکتب ما خیانت هایی کرده اند که در هیچ شرایطی نباید فراموش شود.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی خراسانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» با اشاره به این که در آستانه یوم الله 13 آبان به عنوان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی قرار داریم، اظهار داشت: قرآن کریم واقعیتی را به مسلمانان متذکر شده و در سوره بقره آیه 120 می فرماید که مسلمان ها بدانند که اگر احیاناً از ناحیه دشمنان چه یهود و چه نصارا به شما پیشنهاد مذاکره و رابطه داده شد شما این را بدانید که یهود و نصاری در هیچ شرایطی جز به تسلیم شدن شما راضی نمی شوند.

وی افزود: امروز هم یهود و نصاری همین آمریکا و رژیم صهیونیستی هستند که به اسم مذاکره می خواهند در کشور ما نفوذ کرده و اهداف شوم خود را دنبال کنند.

 این استاد حوزه خاطرنشان کرد: شکی وجود ندارد که حاکمان آمریکایی در طول حیات سیاسی خود به ملت ، مملکت و مکتب ما خیانت ها و جنایت هایی کرده اند که در هیچ شرایطی حتی با فرض برقراری رابطه نیز هرگز نباید فراموش شود.

وی گفت: همه باید بدانند که اگر در مذاکره با آمریکایی ها چه هسته ای و چه سیاسی و چه اقتصادی و یا فرهنگی ضعف نشان دهیم آمریکایی ها جز به تحقیر و ذلت ملت ایران به چیز دیگری راضی نخواهد شد.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی خراسانی همچنین بیان داشت: ما هیچ گاه نباید فریب چراغ سبزنشان دادن و یا لبخند زدن و گرم گرفتن دیپلمات های آمریکایی را بخوریم چرا که آمریکایی ها انسان های شریفی از زنان و مردان و دانشمندان و حتی کودکان بیگناه ما را با واسطه یا بی واسطه در طول بیش از سه دهه کشته اند که تاکنون هیچ گاه قصاص و جبران و تدارکی نسبت به آن صورت نگرفته است.

وی اضافه کرد: آن ها حتی در برابر کشتن ده ها و صدها و بلکه هزاران زن و مرد و کودک و دانشمند ایرانی ، هیچ گاه حاضر به عذرخواهی نشده اند و این نشانه خوی استکباری این جباران تاریخ است

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان این که ما باید قوی و بیدار باشیم و بدانیم که اگر اندک ضعف یا غفلتی در برابر دشمن داشته باشیم، ضربه جدی می خوریم ، گفت: در حقیقت آن چه را که مقام معظم رهبری با آن نگاه نافذ و فراست ستودنی شان فرموده اند همه باید مراقب باشیم که آمریکا در کشور ما نفوذ پیدا نکند و جوانان عزیز بدانند که این چنین نیست که با رابطه با آمریکا مشکلات اقتصادی کشور ما حل شود، بلکه ممکن است مشکلی بر مشکلات افزوده شود.

وی در خاتمه ابراز داشت: به هر صورت، صیانت از عزت به دست آمده ناشی از خون مقدس شهیدان و فداکاری های ملت عزیز ایران تنها به بیداری و هوشمندی در برابر ترفندهای و سیاست های خصمانه و ظالمانه آمریکاست.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha