دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
فولادگر

حوزه/ نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به سیاست های غلط آمریکا علیه کشور های آزادی خواه ، گفت: مردم ایران جنایات و کارشکنی های پی در پی آمریکا را فراموش نمی کنند و همچنان شعار"مرگ بر آمریکا" سر می دهند.

حمیدرضا فولادگر، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه»» در اصفهان ،13 آبان را روز بیاد ماندنی و تاریخی برای ملت ایران خواند و تصریح کرد: یکی از ویژگی های روز 13 آبان این است که چند حادثه در آن رقم خورده است و نقطه مشترک آنها رویارویی با استکبار جهانی است.

نماینده مردم اصفهان با بیان رویداد های مهمی که در تاریخ ایران اسلامی در روز 13 آبان رخ داده است ، افزود: روز 13 آبان سال 1343 رهبر فقیدانقلاب اسلامی " امام خمینی(ره)" به دلیل مبارزاتی که با آمریکا و رژیم خبیث شاهنشاهی داشتند و همچنین مبارزه با لایحه ی کاپیتولاسیون به خارج از کشور تبعید شدند ، از سوی دیگر در روز 13 آبان 57 در اوج انقلاب زمانی که دانش آموزان برای شرکت در راهپیمایی دانشجویان به دانشگاه تهران رفتند،توسط رژیم شاه به شهادت رسیدند ، و درروز 13 آبان سال 58 نیز لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان به تسخیردرآمد و همواره این روز یاد آور خصومت آمریکا با کشور ایران اسلامی است.

فولادگر با اشاره به توافق  برجام  اظهار داشت: با توجه به سیاست خصمانه آمریکا در توافقات برجام  ، که همچنان آمریکا به گزینه های روی میز و ادامه تحریم ها اشاره می کند. نشان از این دارد که آمریکا همچنان دشمن انقلاب اسلامی است و شعار "مرگ بر آمریکا " تغییر نمی کند.

وی در ادامه 13 آبان را یادآور استقلال‌طلبی، اسلام جویی و آزادیخواهی ملت بزرگ ایران دانست و عنوان کرد: امروز نیز ملت ما و به‌ویژه دانش آموزان و دانشجویان باید با بصیرت کامل مقاومت کنند و زیر بار ظلم و خودخواهی مستکبران نروند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha