جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
علیزاده موسوی

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین علیزاده موسوی با اشاره به کشتار مردم بی گناه شیعه در نیجریه، گفت: استکبار جهانی سعی دارد، سعی دارد با کشتار بی رحمانه انسان های مظلوم و بی گناه، جو بیداری اسلامی را کمرنگ کند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی علیزاده موسوی، عصر امروز در همایش "بررسی مسائل جهان اسلام و خطر جریان های تکفیری"، در حوزه علمیه کمالیه خرم آباد، با اشاره به این که جریان های تکفیری، اسلام را دینی خشن و خشونت طلب نشان می دهند، گفت: دشمنان جهان اسلام و مکتب تشیع همه توان خود را برای جلوگیری از گسترش اسلام بکار گرفته اند و اقدامات و اعمال ننگین خود را در راستای پروژه اسلام هراسی در جهان به نمایش گذاشته اند.

وی با اشاره به این که باورها و عقاید تکفیری ها باعث می شود که اسلام بعنوان دینی خشن به دنیا معرفی شود افزود: همین عامل بعنوان ابزار و هدف آنها در جهت جلوگیری از گسترش اسلام محسوب می شود.

رئیس پژوهشکده حج و زیارت، ورود علما و روحانیون به میدان بصیرت افزایی در مقابله با خطر جریان های تکفیری ضرورتی را انکار ناپذیر خواند و تصریح کرد: امروز جهان اسلام با پدیده شومی به نام گروهک های تکفیری مواجه است و اقدامات و اهداف این گروه ها، اعتقادات و باورهای مسلمانان را مورد هدف قرار داده است.

وی با اشاره به اینکه گروه های تکفیری با دیدن موج شیعیان در جهان اسلام، دچار رعب و وحشت شده اند و به نام اسلام مبارزه با مسلمانان به ویژه شیعیان را آغاز کرده اند، تاکید کرد: دشمنان بدانند روز به روز بر گسترش مکتب اهل بیت(ع) و وحدت مسلمانان افزوده خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین علیزاده موسوی با اشاره به اینکه هم اکنون بیش از ۴ هزار سایت در فضای مجازی در راستای گمراه کردن جوانان تلاش می کنند، بیان داشت: دشمنان اسلام در فضای مجازی دست بکار شده اند تا اعتقادات شیعیان و مسلمانان را با گسترش ابزار مجازی همچون ماهواره و شبکه های اجتماعی و با طرح سوالات و شبهات دروغین مورد هجمه قرار دهند.

رئیس پژوهشکده حج و زیارت با بیان این که خطر جریانات تکفیری، گسترش اباحی گری و سطحی نگری در جهان است، اظهار داشت: گروه های تکفیری با طرح فتاوایی از جمله جهاد نکاح تلاش می کنند تا زشت ترین و سخیف ترین اعمال و حرکات را نیز در جامعه ترویج دهند.

حجت الاسلام والمسلمین علیزاده موسوی در ادامه با اشاره به کشتار مردم بی گناه شیعه در نیجریه، گفت: دست های پشت پرده استکبار جهانی سعی دارند، اسلام ستیزی و اسلام هراسی را با بدنام کردن شیعه گسترش دهند، لذا با کشتار بی رحمانه انسان های مظلوم و بی گناه سعی می دارند جو بیداری اسلامی را کمرنگ نمایند، البته با اتحاد مسلمانان آگاه و بصیر، نقشه های شوم آنان روز به روز بیشتر رنگ می بازد.

وی در پایان با اشاره به این که علما و مبلغان باید در مقابله با اقدامات فریبکارانه گروهک تکفیری به ایجاد بصیرت و آگاه سازی توده جوان جهان اسلام کمک نمایند، افزود: بی شک برای خنثی کردن توطئه های شوم دشمنان اسلام و شیعه، نیازمند یاری بیش از پیش مبلغان خواهیم بود.

انتهای پیام

 

 

کانال تلگرام خبرگزاری رسمی حوزه

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha