شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام سرور/ بسیج طلاب خراسان

حوزه/ مسئول سازمان بسيج طلاب خراسان رضوي، با بیان این که دشمن بیشترین ضربه را می تواند از دانشگاه و حوزه به نظام و انقلاب وارد کند،گفت: امام خمینی(ره) نگران حفظ دستاوردهای انقلاب بودند و این دو مکان محل هایی هستند که هم می توانند مایه پیشرفت انقلاب باشند و هم می توانند به محلی برای نفوذ دشمن تبدیل شوند.

به گزارش خبرگزاري «حوزه» از مشهد، حجت الاسلام سيد رضا سرور، مسئول سازمان بسيج طلاب خراسان رضوي، در همايش بزرگداشت سالروز بسيج قشر روحانيون و طلاب به وظايف و ماموريت هاي بسيج پرداخت و مطرح كرد: بسيج طلاب، الگوی سایر بسيجيان است و بايد در مقابله با تهاجم دشمنان، پيشگام و پيشقدم باشد.

وي با اشاره به پيام امام راحل در سال 67 تشريح كرد: در اين پيام امام راحل، با مضامين بلند بسيج را توصيف مي كند ولي جايگاه پيام و نوع تبيين امام(ره) متفاوت است.

وي در ادامه با بيان اينكه دشمن از كوتاهي ما بسيار استفاده كرده،، افزود: در دفاع مقدس، حوزويان بدون نام و نشان به مبارزه با دشمن پرداختند ولي دشمنان از اين حربه استفاده كرده، به شبهه در اذهان عمومي كه روحانيون در پشت جبهه و فقط در تبليغ دفاع شركت دارند، به تضعيف روحيه مبارز طلبي مردم مي پرداختند.

مسئول سازمان بسيج طلاب خراسان رضوي،به ضرورت تشكيل بسيج حوزه و دانشگاه در زمان حاضر كه وارد جنگ نرم شده ايم اشاره نمود و بيان كرد: دشمن نقطه نفوذ را بر روي دانشگاه و حوزه قرار داده و از اين دو محل، درصدد ایجاد لغزش در نظام و اسلام است.

وي خطاب به بسيج طلاب خاطر نشان كرد: امروز باید جلوي گسترش دست هاي نفوذي شيطان در ورودي حوزه و دانشگاه را بگيريم و دامنه نفوذ آنها را پاك كنيم.

حجتالاسلام سرور، با اشاره به اينكه در زمان جنگ تحميلي هرچه به خط مقدم نزديك مي شديم آتش و بمباران ها بيشتر مي شد، اظهار كرد: مسير و روش ما درست است كه به هجمه دشمن با تمام نيرو روبرو مي شويم و مصاف اصلي با شيطان بزرگ نزديك است.

جانشين تيپ مستقل  83 امام جعفر صادق،اهداف راهبردي، انديشه راهبردي و قدرت راهبردي را از راه هاي تعالي و پيشرفت يك كشور عنوان کرد افزود: اهداف راهبردي ما را خداوند متعال تعيين نموده و ما موظف به پيروي هستيم.

وی بیان داشت: انديشه راهبردي ما انديشه والاي رهبري است كه بايد در راستاي اين انديشه ها حركت كنيم و براي محقق كردن آنها تلاش كنيم.

مسئول سازمان بسيج طلاب خراسان رضوي،با اشاره به بيانات مقام معظم رهبري در مراسم بيعت جمع كثيري از بسيجيان نمونه در ششم تيرماه سال 68 خاطر نشان كرد: شما بسيجي ها بايد به گونه اي رفتار كنيد كه احترام و محبت مردم جلب شود، شما بايدنمونه اخلاق و تواضع و مهرباني و رعايت مقررات باشيد.

وي در پايان ابراز داشت: آن كسي بسيجي تر است كه مقررات را بيشتر رعايت مي كند، به خاطر آنكه اين فرد بيشتر از همه براي نظام دل مي سوزاند و مقررات، لوازم قطعي اداره درست نظام است.

گفتني است، همايش اقشار بسيج طلاب و روحانيون در دانشگاه رضوي برگزار شد و اجتماع بزرگ بسيج در روز 5 آذر ماه در حرم مطهر رضوي برگزار خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha