دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت الاسلام  حاجتی

حوزه/ امام جمعه موقت اهواز، سوریه را خط مقدم جبهه ایران در مصاف با استکبار جهانی خواند و تصریح کرد: تکفیری ها، دشمن اسلام، قرآن و بشریت هستند و با حمایت مستقیم رژیم صهیونیستی به قتل عام مسلمانان می پردازند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین میراحمدرضا حاجتی، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، با تأکید بر این‌که امنیت اصلی‌ترین مؤلفه انسجام جوامع است، ابراز داشت: خوشبختانه مردم ایران بر این نکته که «امنیت اصلی‌ترین مؤلفه انسجام جوامع است» واقف هستند و به‌خوبی می‌دانند که این امنیت مرهون رشادت و جانبازی و شهادت‌طلبی سردران رشید اسلام است.

امام جمعه موقت اهواز، سوریه را خط مقدم جمهوری اسلامی ایران در مصاف با استکبار جهانی خواند و با اشاره به مجاهدت و رشادت مدافعان حرم حضرت زینب(س) در مقابل گروه‌های تکفیری، گفت: اگر جانفشانی‌های مدافعان حرم نبود، امروزمرزهای ایران اسلامی در خطر تروریست و جنگ با کفار بود.

استاد حوزه علمیه خوزستان تاکید کرد: تکفیری ها، دشمن اسلام، قرآن و بشریت هستند و با حمایت مستقیم رژیم صهیونیستی، به قتل عام مسلمانان می پردازند.

وی به شهادت دو تن از سرداران رشید اسلام، شهید حاج حمید مختاروند و شهید فرشاد حسونی زاده اشاره کرد و ادامه داد: این بزرگواران سرمایه‌های با ارزش نظام و انقلاب بودند و سال‌ها با مجاهدت در زمان دفاع مقدس و پس از آن در قالب عملیات مستشاری در عراق و سوریه، سد راه دشمنان اسلام شدند.

حجت الاسلام والمسلمین حاجتی به حضور این دو شهید بزرگوار و مقابله با دشمنان بشریت اشاره کرد و گفت: علی رغم این که این دو بزرگوار می‌توانستند درگیر عافیت‌طلبی دنیا شوند، اما زن، بچه، خانه و کاشانه خویش را رها کرده و برای  دفاع از حرم امن حضرت زینب(س) راهی سوریه شدند.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha