چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۹ شوال ۱۴۴۵ | May 8, 2024
حجت الاسلام حاجتی امام جمعه موقت اهواز

حوزه/حوادث خونین حج، آل سعود را رسوا کرده، پرده از چهره پلید آنها برداشت، برای جلوگیری از صدمات بیشتر به جامعه مسلمین، لازم است این خطر را جدی گرفته و برای همیشه تسلط وهابیت بر بیت الله الحرام را کنار بزنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در اهواز، حجت الاسلام و المسلمین حاجتی، پیش از ظهر امروز در تجمع اعتراض آمیز طلاب اهوازی، در اعتراض به بی کفایتی حکام سعودی در اداره مناسک حج به بیان سخنانی در خصوص فاجعه اسفناک منا و پشت پرده های این جریان پرداخت و اظهار داشت: طلاب حوزه های علمیه موظف اند تا با آگاهی یافتن از ماهیت پلید آل سعود، پرده از چهره خیانت پیشه آنان برداشته، ماهیت فجایع خونین حج را برای همگان روشن کنند.

وی، حوادث اخیر را درطول تاریخ حج بی سابقه خواند و افزود: بر اساس گفته های رهبر معظم انقلاب، آل سعود باید در این زمینه پاسخگو باشد و دولت نیز باید به دقت ماجرا را دنبال کرده، ابعاد این قضیه را مشخص کند.

امام جمعه موقت اهواز، حوادث خونین حج را نشانه ای از توطئه آل سعود و اربابان غربی آنها دانست و تصریح کرد: با یک نگاه منصفانه می توان دست توطئه گر آل سعود را در این ماجرا دید و علاوه برآن نیز مشاهدات حاکی از آن است که دولت عربستان اجازه امداد رسانی را هم نداده است.

وی با بیان اینکه آل سعود همچون خنجری است که همواره بر پیکر اسلام زخم می زند، ادامه داد: آل سعود هم از نظر تبار و نژاد و هم ماهیت فکری به یهود برمی گردد و تسلط آنها بر حرمین شریفین تنها برای صدمه زدن به اسلام، تحریف و استحاله دین و مذهب و از بین بردن تمام آثار اسلامی صورت گرفته است.

حجت الاسلام و المسلمین حاجتی، اداره مقدس ترین شهرهای مسلمانان توسط آل سعود را خطری جدی برای جامعه اسلامی خواند و خاطرنشان کرد: این حوادث آل سعود را رسوا کرده و و پرده از چهره پلید آنها برداشت؛ برای جلوگیری از صدمات بیشتر به جامعه مسلمین، لازم است این خطر را جدی گرفته، برای همیشه تسلط وهابیت بر بیت اله الحرام را کنار بزنند.

وی در پایان حوادث اخیر مکه را آزمون و محکی برای جامعه اسلامی دانست و گفت: باید اداره امور حج از آل سعود گرفته شود و به اهلش سپرده شود؛ چرا که آنها بارها ثابت کرده اند تنها چیزی که برای آنها اهمیت ندارد، حفظ شعائر الهی و امنیت حجاج بیت الله الحرام است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha