یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت الاسلام حسن ترابی - امام جمعه بروجرد

حوزه/ امام جمعه بروجرد با تاکید بر نهادنیه شدن استبکار ستیزی در جامعه گفت: امروز ایران اسلامی کانون مبارزه با استکبار جهانی است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خرم آباد،حجت الاسلام حسن ترابی، امروز در مراسم راهپیمایی ۱۳ ابان در شهرستان با بیان اینکه  این روز یادآور حماسه های جوانان شجاع و بصیر انقلاب اسلامی است، اظهارداشت:جوانان امروز انقلاب اسلامی نیز باید با الگوگیری از شجاعت و بصیرت جوانان سال های انقلاب تمامی نقشه های شوم استکبار جهانی را خنثی کنند.

وی با بیان اینکه ۱۳ آبان روز جوشش و خشم درونی ملت ایران از آمریکای جنایت کار است تصریح کرد:انقلاب اسلامی ایران به تاسی از اتقلاب عاشورا هویت استکبارستیزی خود را در دنیا به گوش جهانیان رسانده و هر روز بر اقتدار و صلابت این کشور در جهان افزوده می شود.

امام جمعه بروجرد با بیان اینکه مهمترین آرمان جمهوری اسلامی استکبار ستیزی است خاطر نشان کرد:ملت فهیم و با بصیرت ایران اسلامی به خاطر جنایات آمریکا در حق مردم مظلوم جهان هرگز دست دوستی به آمریکا نمی دهد و آمریکایی ها همواره دشمن ایران اسلامی هستند.

حجت الاسلام ترابی با اشاره به اینکه دستان استکبار جهانی به خون مظلومان مسلمان جهان آغشته است یادآور شد: استکبار جهانی در طول تاریخ بی رحمانه ترین حملات و جنایتها را در حق مردم بیدار و آزاده ی جهان روا می دارد.

وی با بیان اینکه برخی افراد جامعه توافق هسته ای در بعضی مسایل با استکبار جهانی را به منزله کم رنگ شدن دشمنی جمهوری اسلامی با امریکا می دانند تاکید کرد:دنیا بداند جمهوری اسلامی همواره از امریکا بیزار است.

امام جمعه بروجرد با بیان اینکه افرادی که تصور می کنند با انجام برخی مراحل توافق هسته ای نفرت جمهوری اسلامی از امریکا کاسته می شود یادآور شد:بنا به فرموده رهبر معظم انقلاب این افراد مزدور استکبار هستند و سخت در اشتباه اند.

حجت الاسلام ترابی، در پایان با اشاره به اینکه شعار مرگ بر آمریکا در ایران اسلامی همچنان با فریاد لرزه بر اندام استکبار جهانی وارد می کند گفت:مبارزه ی ایران با استکبار هرگز تمام شدنی نیست و مردم بصیر و دشمن شناس ایران اسلامی با تبعیت محض از فرامین رهبری همواره مدافع حق و دفاع از مظلومان هستند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha