جمعه ۴ خرداد ۱۴۰۳ |۱۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 24, 2024
کد خبر: 361753
۱۸ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۰
حجت الاسلام کارگر سازمان تبلیغات یزد

حوزه/ معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد از فعالیت بیش از ۱۵۰۰ هیئت مذهبی در سراسر این استان خبر داد و گفت: شایعه رتبه بندی هیئات مذهبی کذب است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از یزد، حجت الاسلام علی کارگر در جمع خبرنگاران با اشاره به عزاداری هیئات استان در دهه اول محرم گفت: اکنون عزاداری هیئات استان به الگویی برای سایر استان‌ها تبدیل شده است.

وی ضمن تقدیر از زحمات هیئات عزاداری استان در این ایام گفت: هیات عزاداری استان بار دیگر با برنامه‌ریزی مناسب عزاداری استان را در کشور مطرح كردند.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد با اشاره اینکه بیش از هزار و ۵۰۰ هیئت مذهبی در استان یزد وجود دارد، تصریح کرد: در این بین، برخی از هیئات که تعداد آنها از انگشتان یک دست هم کمتر است، متاسفانه در انتخاب اشعار، آهنگ و مضامین مرثیه‌های خود دقت لازم را نکرده بودند .

وی ابراز امیدواری کرد: تمام ارکان هیئات استان اعم از شاعران، مداحان و روسای هیئات در انتخاب شعر و آهنگ مرثیه های خود موارد لازم را جهت حظ مقام و منزلت عزاداری امام حسین (ع) به کار گیرند.

حجت الاسلام کارگر با اشاره به برخی از شایعات صورت گرفته در شبکه‌های مجازی در خصوص رتبه‌بندی هیات توسط این اداره کل، گفت: اداره کل تبلیغات اسلامی استان تاکنون هیچ برنامه‌ای جهت رتبه بندی هیات نداشته و تمام اخبار مربوط در این باره کذب محض است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha