سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 14, 2024
ستاد همکاری‌ها حوزه و آموزش و پرورش

حوزه / با برگزاری میزگرد تخصصی آموزشی - ترویجی نهمین هم اندیشی کمیته های ستادی و استانی ستاد همکاری های حوزه و آموزش و پرورش، راهکارهای همکاری بیشتر حوزه و آموزش و پرورش بررسی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مشهد، اولین میزگرد نهمین نشست آموزشی - ترویجی مدیران حوزه های علمیه و دبیران کمیته استانی ستاد همکاری ها با حضور معاونان آموزش و پژوهش حوزه های علمیه خواهران ، برادران برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین عماد، معاون پژوهش حوزه های علمیه، در این میزگرد با اشاره به اهمیت ارزیابی همکاری های حوزه و آموزش و پرورش، گفت: ارزیابی همکاری ها، در گسترش فعالیت های ستاد همکاری های حوزه و آموزش و پرورش تاثیرگذار است و به شناسایی نقاط ضعف و قوت به لحاظ کمی و کیفی کمک می کند.

وی اظهار کرد: یکی از اهداف عملیاتی این نشست ها توسعه ظرفیت تربیت دینی دانش آموزان، نظریه پروری و بهره گیری از نظام بین المللی است.

حجت الاسلام و المسلمین ملکی، دبیرستاد همکاری حوزه و آموزش و پرورش نیز در ادامه این نشست گفت: سال گذشته 11 عنوان برنامه در ستاد همکاری ها به تصویب رسید و ابلاغ گردید.

وی افزود: ستاد همکاری های حوزه و آموزش و پرورش در مسیر اجرای ماموریت ها، رو به جلو حرکت  کرده و موفقیت های خوبی داشته است.

حجت الاسلام و المسلمین اسکندری معاون فرهنگی، تبلیغی حوزه های علمیه خواهران، نیز همچنین در ادامه این میزگرد،  به اهمیت پیوند حوزه ، آموزش و  پرورش، دانشگاه و مسجد پرداخت و گفت: در این بخش تاکنون متاسفانه اتفاقات زیادی رخ نداده است، لذا کارگروه اعزام مبلغ در این نشست باید توجه جدی به این معضل  داشته باشد.

وی افزود: نیروی انسانی یکی دیگر از موارد در عرصه ارتباط حوزه و آموزش و پرورش فعالیت است، که باید به این مهم توجه ویژه گردد.

گفتنی است: نهمین نشست آموزش – ترویجی مدیران حوزه های علمیه ، دبیران کمیته استانی ستاد همکاری ها به مدت دو روز درخانه معلم سجاد مشهد در حال برگزاری است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha