پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۳ شوال ۱۴۴۵ | May 2, 2024
حجت الاسلام موسی اشکوری

حوزه/ دبیر انجمن کلام اسلامی حوزه از دریافت مجوز انتشار نشریه علمی-ترویجی کلام از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خبر داد.

حجت الاسلام موسی اشکوری در گفتگو با خبرگزاری «حوزه» از دریافت مجوز انتشار نشریه علمی ترویجی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خبر داد و گفت: نشریات بر سه نوع «علمی-تخصصی»، «علمی-پژوهشی» و «علمی-ترویجی» تقسیم می شوند که خوشبختانه انجمن کلام اسلامی حوزه از گذشته دارای نشریه علمی-پژوهشی بوده و هم اکنون مجوز انتشار نشریه علمی-ترویجی برای عرضه مقالاتی با سطح پایین تر را دریافت نموده است.

وی اظهار داشت: فصلنامه علمی پژوهشی تحقیقات کلامی با ماهیت پژوهشی فعالیت کرده و هدف آن انتشار برخی از تحقیقات طلاب و دانشجویان رشته کلامی اسلامی می باشد.

دبیر انجمن کلام اسلامی حوزه ابراز داشت: برای این انجمن، مقالاتی ارسال می شود که در برخی از اوقات، از رتبه پژوهشی برخوردار نیست؛ به همین دلیل اقدام به دریافت مجوز نشریه علمی-ترویجی کرده ایم تا بتوانیم این نوع ازمقالات را در آن منتشر نماییم.

حجت الاسلام اشکوری خاطرنشان ساخت: در راستای انتشار نشریه علمی-ترویجی، فراخوان مقالات را اعلام کردیم تا آن دسته از عزیزانی که تمایل به قلم زنی در حوزه کلام اسلامی را دارند، مقالات و تحقیقات خود را ارسال نموده

 تا در این نشریه عرضه شود.

وی تصریح کرد: انشاءالله نخستین شماره نشریه علمی-ترویجی مطالعات کلامی در سال جاری منتشر خواهیم کرد.

دبیر انجمن کلام اسلامی حوزه بیان داشت: علاقمندان می توانند جهت ارسال مقالات و کسب اطلاعات بیشتر به آدرس اینترنتیTkalam.ir  مراجعه نموده و یا با شماره تلفن 32928546 تماس حاصل نمایند.

دبیر انجمن علمی کلام حوزه با بیان این مطلب که شماره های 9 و 10 نشریه علمی-پژوهشی تحقیقات اسلامی به زودی منتشر خواهد شد، گفت: ان شاءالله بعد از انتشار 2 شماره از نشریه علمی-ترویجی مطالعات کلامی، رتبه علمی از کمیسیون نشریات حوزه دریافت خواهیم کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha