پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
تصاویر/ همایش پرچمداران دین و اندیشه در ارومیه

حوزه/ فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی تصریح کرد: علما و روحانیون زمینه ساز توسعه فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه هستند و شهدا در مکتب آنان تربیت یافتند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از ارومیه، سردار خرم، امروز در همایش پرچمداران دین و اندیشه، در ارومیه اظهارداشت: نگاه مدبرانه و آگاهانه و منطق امام راحل و رهبر معظم انقلاب در هدایت امت اسلامی در بازه زمانی و مکانی خاص نمی گنجد.

وی افزود: پیامبر اکرم(ص) می فرمایند« در روز قیامت مداد علما نسبت به خون شهدا سنگینی خواهد کرد» و امروز به شهدایمان افتخار می کنیم که با فداکاری در مکتب اسلام، موجب پایداری و استحکام جامعه اسلامی شدند.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی تصریح کرد: علما و  روحانیون زمینه ساز توسعه فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه هستند و شهدا در مکتب آنان تربیت یافتند.

وی، آمار بالای شهدای روحانی را نشان از حماسه سازی طلاب و روحانیون در عرصه ایثار و شهادت دانست و افزود: افتخار آفرینی روحانیون در عرصه علم و شهادت ضامن حفظ انقلاب است.

سردار خرم با باشاره به ماموریت های بسیج، ابراز داشت: ترویج فعالیت های فرهنگی و تبلیغی که علما طلایه دار آن هستند، فعالیت های تربیتی، بصیرتی و معرفتی به همراه محرومیت زدایی و حفظ آمادگی های رزمی، دفاعی و نظامی از ماموریت های مهم بسیج است

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: امروزه بالاترین و شدیدترین تهدید، تغییر باورهای دینی است که دشمن در صدد عملیاتی ساختن آن در جامعه است، چرا که به دنبال تغییر باورها و اعتقادات، رفتار و منش افراد نیز تغییر می یابد، اگر باورها دگرگون شود، فکر و اندیشه جوانان به همراه سبک زندگی دینی دچار تحول شده و سبک زندگی غربی غالب بر آنان می شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha