پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
 قانون مجازات اسلامی

حوزه/ آیین رونمایی از کتاب "ملاحظاتی درباره قانون مجازات اسلامی ۹۲" با حضور اساتید و صاحبنظران حقوقی کشور در تالار اندیشه پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» به همت پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی و مرکز تحقیقات اسلامی مجلس شورای اسلامی، آیین رونمایی از کتاب ارزشمند"ملاحظاتی درباره قانون مجازات اسلامی 92" اثر مهاجر الی الله دکتر ناصر قربان نیا، با سخنرانی اساتید و صاحبنظران حوزه حقوق و حقوق بین الملل 5 آذرماه در قم برگزار می شود.

در این نشست علمی استاد علی اکبر رشاد، آیت الله ابوالقاسم علیدوست، حجت الاسلام والمسلمین سعید رهایی، حجت الاسلام والمسلمین احمد مبلغی و آقایان دکتر محسن اسماعیلی و دکتر مصطفی فضائلی سخنرانی خواهند داشت.

گفتنی است دکتر ناصر قربان نیا، محقق گروه فقه و حقوق پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی و مدیر گروه حقوق دانشگاه مفید(ره)، در حادثه منا که در ایام حج تمتع امسال اتفاق افتاد همراه با خیل عظیم هموطنانمان به رحمت ایزدی پیوست.

لازم به ذکر است این آیین رونمایی و یادواره علمی صبح پنج شنبه 5 آذرماه 94 از ساعت 8:30 تا 12 با حضور اساتید و فضلای حوزه و دانشگاه، حقوق دانان کشور، دانشجویان و دانش پژوهان، در تالار اندیشه پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی به آدرس: قم، بلوار پانزده خرداد، خیابان شهید میثمی برگزار خواهد شد.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha