پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
چشم اندازی به سوی شرق

حوزه/ گفت‌وگویی چالشی با حضور آیت الله ابوالقاسم علیدوست استاد حوزه علمیه قم و پروفسور عبداللهی احمد النعیم از دانشگاه اموری آمریکا با موضوع فقه و مصلحت برگزار می شود.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، گفتگویی چالشی از طریق زوم با حضور آیت الله ابوالقاسم علیدوست استاد حوزه علمیه قم و پروفسور عبداللهی احمد النعیم از دانشگاه اموری آمریکا با موضوع فقه و مصلحت برگزار می شود.

این نشست شنبه ۱۴ آذر ۱۴۰۰ برابر با ۴ دسامبر ۲۰۲۱، ساعت ۲۰:۳۰ - ۲۳:۰۰ به وقت تهران و ۱۷:۰۰تا ۱۹:۳۰ به وقت لندن خواهد بود.

آیت الله ابوالقاسم علیدوست از متفکرین و دانشمندان و استاد دروس خارج حوزه علمیه قم و هیئت علمی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی می باشد.

وی صاحب تالیفات ارزنده ای است و کتاب فقه و مصلحت این استاد به عنوان کتاب سال ۱۳۸۹ جمهوری اسلامی ایران برگزیده شده است .

پروفسور عبداللهی احمد النعیم از دانشمندان و متفکرین جهانی در حوزه مطالعات اسلامی و حقوق بشر می باشد و سال ها در دانشگاه اموری آتلانتا در آمریکا تدریس کرده است.

وی نویسنده کتاب اسلام و حکومت سکولار است که از سوی دانشگاه هاروارد در سال ۲۰۰۸ به چاپ رسیده است.

سلسله برنامه های مجازی «چشم‌اندازی به سوی شرق» که توسط کالج اسلامی لندن برگزار می‌شود، مجموعه‌ای از سخنرانی‌ها و مباحث علمی است که در صدد ایجاد زمینه‌ای برای تبادل اندیشه و گفت‌وگوی علمی میان دانشمندان برجسته حوزه های علمیه و مراکز دانشگاهی شرق و اندیشمندانِ مراکزعلمی غرب فراهم کند.

لینک ثبت نام :
https://www.islamic-college.ac.uk/2021/11/2nd-webinar/
:globe_with_meridians: لینک زوم : https://zoom.us/j/3131107214?pwd=Nm9weW1 1WHBRRnA4cVFCRWl4TDZ6Zz09

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha