چهارشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۳ |۱۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 22, 2024
حیدر مصلحی

حوزه/ وزیر سابق اطلاعات با اشاره به اینکه برخی به دنبال ترویج ولایتمداری از نوع یهود و نصاری هستند، ابراز داشت: این نسخه ولایتمداری یکی از مسیرهای تحریف راه امام و انقلاب است.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین حیدر مصلحی عصر امروز در همایش «منادیان معروف» که در مدرسه فیضیه برگزار شد، با تبریک هفته بسیج اظهار داشت: بسیج یادآور خاطرات ایثارگری، رشادت، عزت و مقابله های سنگین با دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی است.

وی حفظ روحیه بسیجی را دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: بسیج با توطئه ها و فتنه های مختلفی مواجه است که باید با آنها مقابله کند تا این مسیر به ظهور امام زمان(عج) منتهی شود. 

مشاور نماینده ولی فقه در سپاه با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری با توجه به توطئه های دشمنان سخنرانی های نقطه عطفی می کنند، ابراز داشت: ایشان 14 خرداد در بیاناتی تاکید کردند که «اگر راه امام را گم کنیم، فراموش کنیم یا خدای ناکرده عمدا به کنار بگذاریم، ملت ایران سیلی خواهد خورد»؛ این مسئله را کسی که در جایگاه مدیریتی انقلاب اسلامی است خطاب به ملت ایران می گوید.     

حجت الاسلام والمسلمین مصلحی افزود: این هشدار در طول دوران رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای خطاب به ملت ایران سابقه نداشت.

*برخی به دنبال تحریف خط امام هستند

وی با بیان اینکه سرمایه گذاری سنگینی بر روی مقوله تحریف راه امام صورت گرفته است، ابراز داشت: امام خمینی(ره) به دنبال اثبات اسلام ناب محمدی و نفی اسلام آمریکایی بود، اما عده ای به دنبال تحریف این مسئله هستند.    

مشاور نماینده ولی فقیه در سپاه در بخش دیگری از سخنان خود بر ضرورت توجه به مسئله جنگ نرم تاکید کرد و گفت: حقایق در جنگ نرم وارونه جلوه داده می شود؛ معاویه در جنگ نرم کاری کرده بود که برخی می گفتند مگر علی(ع) نماز می خواند که در محراب نماز به شهادت رسید؟

حجت الاسلام والمسلمین مصلحی با اشاره به اینکه در توجه به تفسیر قرآن کریم در زمینه عنادورزی های یهودیان و منافقین اهمال داشته ایم، ابراز داشت: خداوند در آیات قرآن کریم بارها نسبت به دشمنی های قوم یهود هشدار داده است.  

وی افزود: قوم یهود بعد از رحلت رسول اکرم(س) جریانات مختلف ایمانی به حضرت رسول را تجزیه و تحلیل کرد و در این زمینه بنی امیه را به جان اسلام انداخت.

*استکبار نتوانست بیداری اسلامی را پیش بینی کند

مشاور نماینده ولی فقیه در سپاه در ادامه با تاکید بر اینکه با اشاره به اینکه استکبار همواره به دنبال استفاده کردن از اتفاقات مختلف دنیا به سود خود است، ابرازداشت: سیستم اطلاعاتی استکبار با وجود گستردگی در همه کشورها نتوانسته بود، بیداری اسلامی را پیش بینی کند.

وی افزود: بسیاری از سیستم های اطلاعاتی کشورهای منطقه از جمله عربستان، سیستم اطلاعاتی ندارند و آنچه دارند از آمریکا است. 

حجت الاسلام والمسلمین مصلحی در ادامه با اشاره به سخنان برخی افراد مبنی بر اینکه بیداری اسلامی را آمریکایی ها کلید زدند، گفت: بنده در آن زمان از درون سازمان اطلاعاتی آمریکا اطلاعات داشتم که چگونه بهم ریخته بودند و عزل و نصب های مختلفی به دلیل اهمال در پیشبینی وقوع بیداری اسلامی انجام دادند.  

وی با تاکید بر اینکه استکبار از هر موقعیتی استفاده می کند، ابراز داشت: استکبار از بیداری اسلامی در راستای اهداف خود استفاده کرد تا این حرکت را متوقف کند.

*تلاش آمریکا برای نابودی محور مقاومت

مشاور نماینده ولی فقیه در سپاه با بیان اینکه استکبار در راستای مقابله با بیداری اسلامی، تلاش خود را برای از بین بردن جریان مقاومت به کار گرفت، اظهار داشت: آمریکا در سوریه علیه حاکمیت این کشور اقدام کرد تا مقاومت را در منطقه نابود کند.

حجت الاسلام والمسلمین مصلحی افزود: آنها از بشار اسد شروع کردند تا به حزب الله و انقلاب اسلامی برسند.

وی یادآور شد: در زمان مسئولیت بنده در وزارت اطلاعات با سفر به برخی کشورها به برخی علمای اسلام گفتیم، مسئله سوریه بیداری اسلامی نیست و کار استکبار است در حالی که نمی پذیرفتند؛ البته دوسال بعد پیام دادند که شما درست می گفتید.  

*تناقض استکبار در مسئله سوریه

وزیر سابق اطلاعات با اشاره به تناقض هایی که در مسئله سوریه وجود دارد، ابراز داشت: چهارسال است استکبار، اروپا، آمریکا، عربستان، امارات و قطر جمع شده اند و با همه توان خود هزینه می کنند تا بشار اسد برود در حالی که رهبر انقلاب اسلامی تاکید می کند بشار باید بماند.

حجت الاسلام والمسلمین مصلحی افزود: اوباما می گوید ما با تحریم ها ایران را زمین گیر کردیم در حالی که تاکنون در مسئله سوریه مشاهده می کنیم حرف مقام معظم رهبری عملی شده است. 

*برخی به دنبال ارائه نسخه های بدلی از ولایتمداری هستند

وی با اشاره به اینکه برخی به دنبال ترویج ولایتمداری از نوع یهود و نصاری هستند، ابراز داشت: این نسخه ولایتمداری یکی از مسیرهای تحریف راه امام و انقلاب است.

انتهای پیام/313/33

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha