جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
تبلیغ در پیاده روی اربعین

حوزه/ مدیر مؤسسه تخصصی خطابه أمیر بیان از حضور و فعالیت ۴۰۰ مبلغ جهت تبلیغ چهره به چهره در مسیر پیاده روی نجف تا کربلا تحت نظارت این مؤسسه خبر داد.

حجت الاسلام هادی پور در گفتگو با خبرگزاری «حوزه» به برنامه های «مؤسسه تخصصی خطابه أمیر بیان» در پیاده روی اربعین حسینی اشاره کرد و گفت: در سال گذشته 40 نفر از مبلغان مؤسسه در فضای پیاده روی اربعین حضوری موفق داشته و تجربه خوبی به دست آوردند و خوشبختانه با تشکیل ستاد اربعین کشور در سال جاری، تبلیغ چهره به چهره در مسیر پیاده روی نجف تا کربلا به مؤسسه تخصصی خطابه أمیر بیان سپرده شده است.

وی با بیان این مطلب که کارگروه های گوناگونی در ستاد اربعین کشور راه اندازی شده است، اظهار داشت: یکی از این کارگروه ها، تبلیغ است که متشکل از «تبلیغ در مرزها»، «تبلیغ در نجف و کربلا»، «تبلیغ روحانیون کاروان ها» و «تبلیغ چهره به چهره» است و بر اساس موفقیت سال گذشته این مؤسسه، تبلیغ چهره به چهره این مسیر به مؤسسه امیر بیان محول شده تا طلاب خود مؤسسه و طلاب گروه های تبلیغی دیگر را ساماندهی نماییم.

مدیر مؤسسه تخصصی خطابه أمیر بیان با بیان این مطلب که قریب به 200 نفر از طلاب این مؤسسه برای حضور در راهپیمایی اربعین ساماندهی شده اند، ابراز داشت: از این تعداد، 100 نفر از شعبه قم و 100 نفر دیگر از شعبه های اصفهان، تهران، شیراز و لرستان می باشند.

حجت الاسلام هادی پور ادامه داد: همچنین 200 مبلغ دیگر نیز از 20 گروه تبلیغی اعلام آمادگی کرده و تحت نظارت مؤسسه امیر بیان تبلیغ چهره به چهره را در مسیر پیاده روی اربعین انجام خواهند داد.

وی در پایان با بیان این مطلب که تمام این مبلغان آموزش های لازم را دیده اند، خاطرنشان ساخت: کتاب روش چهره به چهره و 26 سخنرانی کوتاه برای این عزیزان آماده کرده ایم تا بتوانند به درستی سطح معرفتی زائران أباعبدالله الحسین(ع) را ارتقاء دهند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha