جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام فرزاد منصوری/رئیس اداره تبلیغات اسلامی خرم آباد

حوزه/ برپایی موکب های عزاداری و خدمت خودجوش عاشقان به زائران حسینی در تمام مسیر راهپیمایی اربعین نشان دهنده آن است، که این راهپیمایی با رویکرد صلح و آزادگی برگزار می شود.

حجت الاسلام منصوری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، در خرم آباد، با اشاره به اینکه پیام اجتماع بزرگ عزاداران حسینی اعلام همبستگی و وحدت شیعیان جهان اسلام است، گفت:این اوج عظیم عاشقان اهل بیت (ع) در راهپیمایی اربعین ، مدیریت و نظم را به رژیم آل سعود نشان خواهد داد، که با ارائه تمهیدات منظم دولتی و مردمی ذره ای از  احساس آرامش عزاداران کاسته نشده و همچنان با مدیریت اسلامی این اجتماع عظیم اداره خواهد شد.

وی با بیان اینکه دشمنان شیعه امروز از گسترش مکتب شیعی مضطرب هستند، تصریح کرد: امروز رسانه های جهان به عظیم ترین اجتماع صلح آمیز شیعی اعتراف می کنند و هرگز نمی توانند با تبلیغات خود شور و عظمت این اجتماع را کمرنگ و خدشه دار نمایند.

رئيس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خرم آباد خاطر نشان کرد:شیعیان با اجتماع در میعادگاه امام آزادگان، به تمام ایادی استکبار نشان می دهندکه همواره فریاد هیات « منا الذله» را سر خواهند داد و لحظه ای زیر یوغ استکبار نخواهند رفت.

حجت الاسلام منصوری، با اشاره به اینکه پس از سقوط رژیم بعث عراق، شیعیان مشتاقانه از سراسر جهان به زیارت عتبات عالیات می شتابند، بیان داشت:برپایی موکب های عزاداری و خدمت خودجوش عاشقان به زائران حسینی در تمام مسیر راهپیمایی اربعین نشان دهنده آن است، که این راهپیمایی با رویکرد صلح و آزادگی برگزار می شود.

وی در پایان با بیان اینکه شعار لبیک یا حسین و « هیات منا الذله » تا ابد ادامه دارد، گفت:اجتماع عظیم اربعین پاسخی به یاوه گویی های استکبار و داعشی های کوردل است تا بدانند هرگز نقشه های نفوذشان عملی نخواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha