دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
ابراهیم انصاری بحرینی

حوزه/ روحانی فعال بحرینی گفت: : اتحاد مسلمین و مخصوصاً حضور در اربعین پشتوانه‌ای برای اسلام است و همین امر باعث گوشه گیری داعش شده و حتی حامیان آنها نیز دیگر از آنها حمایت نمی‌کنند.

حجت الاسلام و المسلمین ابراهیم انصاری بحرینی،روحانی  فعال بحرینی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در مشهد  درباره حضور مردم در اربعین و تحرکات داعش گفت: جریان اربعین ارتباط مستقیم با خداست که نماد آیه قرآن بوده که می‌گوید: دشمنان خدا خواستند نور خدا در زمین خاموش شود.

نورخدامردم دنیارابه سمت کربلا می برد

این  فعال بحرینی اظهار داشت: این جریان خصوصاً در چندسال گذشته به اوج خود رسیده و انسان‌ها از همه جای جهان  حتی افراد غیر شیعه، برای حضور در آنجا تلاش می‌کنند و این مقدمه‌ای  برای ظهورحضرت مهدی (عج) است.

نمایش اتحاد مسلمانان در اربعین حسینی

وی با اشاره به این که مراسم پیاده روی اربعین دارای ویژگی‌های منحصر به فردی است، افزود:  یکی از ویژگی های حرکت اربعین اتحاد مسلمانان است که  تحت این پرچم چه شیعه و چه سنی از تمام  دنیا گردهم جمع می‌شوند.

حجت الاسلام و المسلمین انصاری بحرینی با اشاره به این که ادیان مختلف و مذاهب مسلمان بدون هیچ اختلافی در این مراسم حضور دارند، افزود: در این چند سالی که پیاده روی اربعین به راه افتاده، هیچ اختلافی در بین مذاهب و درگیری ندیده‌ایم و این پرچم امام حسین (ع) است که اتحاد مذکور را رقم زده است .

وی تصریح کرد: در مسیر کربلا و اربعین خبری از اختلافات نیست و تمام زوار تنها یک هدف دارند و به چیز دیگری جز امام حسین(علیه السلام) نمی‌اندیشند.

این پژوهشگر دینی تصریح کرد:دشمن اربعین فقط سفیانی و  فقط داعش است که از اتحاد مسلمین در هراس می‌باشند.

وی ادامه داد: اتحاد مسلمین و مخصوصاً حضور در اربعین پشتوانه‌ای برای اسلام بوده و همین امر باعث گوشه‌گیری داعش شده و حتی حامیان آنها نیز دیگر از آنها حمایت نمی‌کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha