پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
بحرین

حوزه/ مردم بحرین روز پنج شنبه و جمعه گذشته با شرکت رد راهپیمایی گسترده اعتراض خود را نسبت به سیاست های ظالمانه آل خلیفه در بازداشت انقلابیون و سلب تابعیت شهروندان بحرینی و احکام اعدام ظالمانه برای برخی انقلابیون اعلام کردند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» روز جمعه شمار زیادی از مردم بحرین با برپایی تظاهرات مسالمت آمیز بار دیگر بر خواسته های مشروع خود در برخورداری از آزادی و دموکراسی تاکید کردند.

در این راستا در منطقه الدراز، مردم پس از برپایی نماز جمعه ضمن تاکید بر خواسته های انقلابی خود از مسئولان آل خلیفه خواستند شیخ علی سلمان و سایر انقلابیون زندانی را از زندان ها آزاد کنند و مخالفت خود را با احکام اعدام برخی زندانیان اعلام کردند.

همچنین مردم مناطق کرزکان، توبلی و الدیه با برپایی تظاهراتی ضمن تاکید بر استمرار خواسته های خود، همبستگی خود را با شهروندانی که تابعیت بحرینی از آنها سلب شده اعلام کردند و خاطر نشان کردند: خاک بحرین گواه است که این افراد اهل بحرین هستند و اجداد آنها سال ها نخلستان های این کشور را آبیاری کرده اند.

در همین راستا روز پنج شنبه نیز مردم منطقه السنابس با شرکت در تجمعی اعتراض آمیز تاکید کردند احکام اعدام صادر شده برای برخی انقلابیون بر اساس اعترافاتی است که زیر شکنجه و از آنها گرفته شده و دادگاه محاکمه این افراد نیز به صورت غیر عادلانه برگزار شده و بر این اساس ما خواستار آزادی فوری انقلابیون زندانی و توقف بازداشت ها و احترام به حقوق مردم و دموکراسی هستیم.

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha