جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
سید مهدی قریشی

حوزه / امام جمعه ارومیه گفت: پست و مقام های دنیوی قابل تغییر و تحول هستند و تنها خدمت به مردم، آن هم با هدف کسب رضای خداوند، ماندگار و ارزشمند است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از ارومیه، حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی، عصر امروز در دیدار با مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی، با تاکید بر اهمیت اخلاص و تعهد در انجام مسئولیت ها، اظهارداشت: پست و مقام های دنیوی قابل تغییر و تحول هستند و تنها خدمت به مردم، آن هم با هدف کسب رضای خداوند، ماندگار و ارزشمند است.

وی، تقوا و معنویت را رمز موفقیت در انجام مسئولیت ها دانست و افزود: همت و تلاش مسئولان باید بر پایه کسب رضایت الهی و تقرب به پیشگاه احدیت باشد و هر مجموعه ای که هدفش خدمت به خلق باشد، رنگ و بوی خدایی می گیرد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی، خویشتن داری و کنترل نفس را در پرورش روح و کسب ایمان و تقوا مهم خواند و بیان داشت: اگر ایمان و تقوا در همه امور دنیوی حاکم باشد، انسان به مقصد نهایی که همان مرضی الهی و مردم است، می رسد.

حجت الاسلام والمسلمین قریشی ادامه داد: جلوگیری از بروز فساد اداری که رهبر معظم انقلاب بارها به آن تاکید داشته و رعایت عدالت و مساوات از جمله شاخص هایی است که مسئولان باید به آنها توجه داشته باشند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha