جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
آیت الله سبحانی در دیدار با معاون وزیر کشور

حوزه/ انتخابات باید به صورتی برگزار شود که نشان نظام جمهوری اسلامی باشد، یعنی با کمال آزادی آرای مردم حفظ شود و دنیا بداند که تنها کشوری که انتخاباتش روی رای مردم است این نظام اسلامی است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حضرت آیت الله سبحانی امشب در دیدار با معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور با  اشاره برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در اسفندماه سال جاری خاطرنشان کردند: انتخابات باید به صورتی برگزار شود که نشان نظام جمهوری اسلامی باشد، یعنی با کمال آزادی آرای مردم حفظ شود و دنیا بداند که تنها کشوری که انتخاباتش روی رای مردم است این نظام اسلامی است.

ایشان در ادامه با بیان این که یکی از علامات تشیع، در روایات ما، زیارت اربعین است افزودند: همه ما علاقه داریم که در زیارت اربعین شرکت کنیم، ولی باید ظرفیت ها را مشاهده کرد و به میزان ظرفیت مردم را اعزام کرد.

این مرجع تقلید بیان کردند: در این زمینه باید سنجش امکانات انجام شود اگر ترافیک به حدی است که مشکلات ایجاد می شود، باید مردم را در این زمینه توجیه کرد.

حضرت آیت الله سبحانی خاطرنشان کردند: در سالهای بعد رسانه ها باید مردم را تفهیم کنند که ظرفیت و امکانات در نظر گرفته شود و پس از آن، به سوی عراق بروند؛ البته این مساله به معنی منصرف کردن مردم از زیارت نیست.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha