دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 13, 2024
زادهوش - جامعه المرتضی

حوزه/ حرکت عظیم شیعی برای دشمن پیام های زیادی دارد. این حرکت در میان ملت های مظلوم امیدهای زیادی ایجاد می کند.

حجت الاسلام والمسلمین احمد زادهوش در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» پیاده روی اربعین را شعار شیعه دانست و گفت: همانطور که در حدیث امام عسکری علیه السلام آمده، یکی از ویژگی های شیعه خواندن زیارت اربعین است.

وی با بیان این که گرامیداشت اربعین حسینی در طی تاریخ مانند شرایط امروزی نبوده، گفت: همه مقاومت ها و مجاهدت هایی که در تاریخ انجام شده، مقدمه ای است برای شکوفایی شعاری که امروز محقق شده و ما به عنوان فرصت طلایی و نعمت بزرگ که در اختیار شیعه قرار گرفته برای پیام رسانی عاشوراست به آن می نگریم.

رئیس جامعه المرتضی خاطرنشان کرد: باید به گونه ای این فرصت را مغتنم بدانیم که این پیام با صلابت و امنیت به گوش جهانیان برسد.

وی درباره وظیفه حوزویان و مبلغان گفت: در چنین حرکت هایی، وظیفه حوزویان و مبلغان این است که کسانی که در این حرکت بزرگ و سیل خودجوش شرکت می کنند، از حیث آداب و عمل و اعتقادات به گونه ای مراقبت و آموزش دهند تا خدای ناکرده این حرکت همراه با خرافات و خلاف های اعتقادی نباشد و به دشمن  بهانه بدهد.

حجت الاسلام والمسلمین  زاد هوش با تأکید بر این که باید این نعمت عظیم را برای نسل های بعدی حفظ کنیم، خاطرنشان ساخت: این حرکت عظیم شیعی برای دشمن پیام های زیادی دارد. این حرکت در میان ملت های مظلوم امیدهای زیادی ایجاد می کند. ما باید دقت کنیم این راهپیمایی صلح طلبانه چند ده میلیونی در میان دود و آتش است و اطراف شهرهای مقدس ناامنی و فتنه های زیادی در حال انجام است.

رئیس جامعه المرتضی خاطرنشان ساخت: با وجود چنین مخاطراتی، هیچ کس در این مسیر احساس خطر نمی کند.

انتهای پیام// 15/ 313hglvjqd

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha