جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
آیت الله صافی عزاداری

حوزه/ موقف شما در روز اربعین، صلابت ایمان و قوّت اراده‌‌تان را به رُخ جهانیان کشید و با گرامیداشت این روز الهی، ثابت کردید که صادقانه در دفاع از ولایت اهل بیت و دوستی و عمل به دستورات آن بزرگواران، در ادامه راهی که حضرت سید الشهدا علیه السلام با فریاد "هیهات منا الذلة" اعلان کرد، پیش می‌روید.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»، حضرت آیت الله صافی گلپایگانی در پیامی خطاب به دوستداران اهل بیت علیهم السلام، از حضور میلیونی و با شکوه عزاداران حضرت سید الشهداء علیه‌الصلوة و السلام، تقدیر و تشکّر نموده و این حضور را، نشانگر صلابت ایمان و قوّت اراده آنان دانستند.

ایشان در ادامه از مردم شریف عراق برای حُسن پذیرایی از زوّار اربعین تشکّر کرده و از خداوند متعال، توفیقات روزافزون را برای همه مسألت نموده‌اند.

ترجمه پیام عربی معظّم له که در اختیار خبرگزاری حوزه قرار گرفته به این شرح است:

 بسم الله الرحمن الرحیم

قال الله الحکیم: «وَ مَن یُعَظِّم شَعائِرَ اللهِ فَإنَّها مِن تَقوَی القُلوبِ»

شیفتگان بزرگوار و مخلص اهل بیت علیهم السلام!

سلام و رحمت و برکات الهی بر شما باد.

درود و تحیّت خالصانه‌ی حقیر به شما که جان، مال و تمام تلاش خود را در خدمت به اهل بیت‌علیهم‌السلام و بزرگداشت شعائر الهی فدا می‌کنید پذیرا باشید.

شما با حضور بی‌نظیرتان در روز اربعین، شدّت ولایتمداری و محبّت نسبت به اهل بیت علیهم السلام و آمادگی خویش برای ایثار هستی گرانبهای خود برای حفظ دین و شعائر الهی از مکر خیانتکاران را نشان دادید.

موقف شما در روز اربعین، صلابت ایمان و قوّت اراده‌‌تان را به رُخ جهانیان کشید و با گرامیداشت این روز الهی، ثابت کردید که صادقانه در دفاع از ولایت اهل بیت و دوستی و عمل به دستورات آن بزرگواران، در ادامه راهی که حضرت سید الشهدا علیه السلام با فریاد "هیهات منا الذلة" اعلان کرد، پیش می‌روید.

درود خدا بر شما که با حضور باشکوه و میلیونی و با پای پیاده از شرق و غرب؛ دور و نزدیک در کربلای معلّی حماسه ای بزرگ آفریدید.

از شما و مخصوصاً از ملّت بزرگوار عراق که از دوستداران اهل البیت علیهم السلام پذیرایی خوبی به عمل آوردند تقدیر و تشکّر می‌کنم و بدانید همه این توفیقات از جانب خداوند متعال است؛ گوارا باد بر شما این نعمت بزرگ.

از خداوند متعال مسألت دارم که این خدمت، سخاوت و بخشندگی شما را با عنایت خاصه حضرت ولی عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف، به احسن وجه قبول فرماید که در واقع با این حضور انبوه و عظیم، قلب غمدیده‌ی آن حضرت را مسرور نموده و با حضرت فاطمه زهرا، امیرالمؤمنین و سائر ائمه معصومین علیهم السلام همدردی نمودید؛ خداوند متعال به شما بهترین پاداش‌ها را عطا فرماید و ما را در ثواب جهاد، خدمت و ایثاری که کردید شریک نماید چرا که نیّات ما با شماست؛ إنه سمیع الدّعاء

لطف الله صافی

۲۲ صفر المظفر ۱۴۳۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha