سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 14, 2024
رکن آبادی

حوزه/ مراسم بزرگداشت مرحوم دکتر غضنفر رکن آبادی از جانباختگان فاجعه منا در قم برگزار می‎شود‎.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»، حمید مکارم، مسئول نمایندگی وزارت امورخارجه در قم با بیان این مطلب اظهار داشت: با توجه به اینکه آقای رکن‌آبادی متولد شهر مقدس قم بوده و تربیت یافته در فضای معنوی و دینی قم است جمعی از دوستان و بستگان ایشان به همراه نهادها و دستگاه های دولتی تصمیم گرفتند مراسم یادبود باشکوهی در زادگاه او شهر مقدس قم برگزار نمایند.

وی افزود :این مراسم در روز دوشنبه16 آذر پس از نماز مغرب و عشا در مسجد اعظم قم برگزار خواهد شد و نمایندگی وزارت امورخارجه به همراه بسیج مستضعفین ، استانداری ، شهرداری، سازمان حج و زیارت و سایر نهادهای استان در برگزاری آن مشارکت خواهند کرد.

مسئول نمایندگی وزارت امورخارجه در قم افزود : قطعا مردم متدین و قدرشناس استان قم با حضور خود در این مراسم از مقام و منزلت این مهاجر الی الله تجلیل خواهند کرد.

مکارم با اشاره به رفاقت 30ساله خود با این دیپلمات بسیجی اضافه کرد: وی در طول زندگی پر افتخار خود بارها چه در جبهههای جنگ تحمیلی و چه در صحنه مقاوت لبنان، تا مرز شهادت پیش رفت و نهایتا در مقدس ترین  زمان  و موقف یعنی در سرزمین وحی به فرجامی نیکو نایل آمد.

مکارم  با تاکید بر ضرورت معرفی شخصیت اخلاقی و حرفهای دکتر  رکن آبادی به نسل جوان تصریح کرد: مرحوم رکن آبادی سفیر سابق کشورمان در لبنان، در عرصه دیپلماسی چنان عمل نمود که حقیقتا میتوان او را الگویی مثال زدنی از خدمتگزاری خالصانه و مقتدرانه در دفاع از اهداف  نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به نسل آینده معرفی کرد.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha