یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 12, 2024
حجت الاسلام رحمت الله اروجی/ تبلیغات اسلامی اصفهان

حوزه/ در کشورهای غربی تولیدات فرهنگی و سمعی و بصری به مردم عرضه نمی شود، بلکه فروخته می شود؛ درحالی که همه این ابزار را به صورت رایگان برای مردم ما تدارک دیده‌اند و دشمن در عرصه فرهنگی با همه توان علیه کشور ما هزینه می‌کند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اصفهان، حجت الاسلام رحمت الله اروجی، امروز در نشستی با فعالان فرهنگی با بیان اینکه ماه صفر نقطه اوج یادآوری مصائب آلله است، اظهار داشت: اربعین شهادت سید و سالار شهیدان و یاران باوفایش و سالروز رحلت حضرت رسول اکرم(ص)، شهادت سبط اکبر(ع) و امام رضا(ع) از مناسبت های مهم این ماه است.

وی در ادامه با بیان اینکه سازمان تبلیغات اسلامی یک نهاد انقلابی و در حقیقت یادگار امام خمینی(ره) است، افزود: در زمانه ای زندگی می کنیم که حساسیت کار تبلیغات اسلامی بسیار بالا است و چه بپذیریم و چه نپذیریم، در خط مقدم دفاع از فرهنگ اهل بیت(ع) قرار داریم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان ادامه داد: میزان وقت و هزینه ای که دشمنان در بستر جنگ فرهنگی هزینه می کنند، بسیار بیشتر از میزانی است که در بستر جنگ سخت علیه ما مصرف کرده اند.

وی با بیان اینکه در کشورهای غربی استفاده از شبکه های ارتباطی با پرداخت هزینه امکان پذیر است، گفت: در کشورهای غربی تولیدات فرهنگی و سمعی و بصری به مردم عرضه نمی شود، بلکه فروخته می شود؛ درحالی که همه این ابزار را به صورت رایگان برای مردم ما تدارک دیده‌اند و دشمن در عرصه فرهنگی با همه توان علیه کشور ما هزینه می‌کند.

این مسئول فرهنگی اضافه کرد: علی رغم همه دشمنی ها، باید به خودمان افتخار کنیم که روی پای خود ایستاده ایم؛ البته نمی شود گفت که در جنگ نرم دشمن تلفات نداشته ایم، ولی این میزان که صهیونیسم بین الملل و دولت های غربی هزینه می کنند اگر یک هزارم آن را علیه یکی از ابرقدرت های امروزی هزینه می کردند، از آن نظام چیزی باقی نمانده بود.

وی یکی از دلایل این ایستادگی را ظرفیت‌های ویژه مکتب اهل بیت(ع) دانست و گفت: اعتکاف، شب های قدر، ماه رمضان و محرم و صفر از ظرفیت های ویژه مکتب اهل بیت(ع) است که دشمن در صدد شناسایی و مطالعه راهبردی این موارد بر آمده و می خواهد آن‌ها را به ضد ارزش تبدیل کند. 313/38

 

کانال تلگرام خبرگزاری رسمی حوزه

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha