شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
رفیعی

حوزه/ عضو هیئت علمی جامعة المصطفی گفت: عده ای رسالتشان فقط تخریب افراد و مذمت دیگران است که این عمل آن ها با سیره و سنت رسول گرامی اسلام(ص) و همچنین عملکردهای مقام معظم رهبری مخالف است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مشهد، حجت الاسلام و المسلمین ناصر رفیعی، در آخرین جلسه سخنرانی حسينيه و كتابخانه امام رضا(ع) مشهد مقدس، با تاکید بر ضرورت برخورد نیکو با مردم، گفت:  رسول گرامی اسلام(ص) در برخورد با مردم از انجام سه کار خودداری می کردند که شامل «مذمت کردن»، «گوشه و کنایه زدن» و «تفحص در کار مردم» می شود.

عضو هیئت علمی جامعة المصطفی ادامه داد: اکنون عده ای رسالتشان فقط تخریب افراد و مذمت دیگران است که این عمل آن ها با سیره و سنت رسول گرامی اسلام(ص) و هچنین عملکردهای مقام معظم رهبری مخالف است.

وی، رمز موفقیت رسول گرامی اسلام(ص) را سخن و رفتار ایشان معرفی و اظهار کرد: برای خدا سخن گفتن، عمل به سخن خویش، جواب بدی را با خوبی دادن و صبر و ظرفیت داشتن، چهار شاخصه مهم رفتاری و گفتاری رسول گرامی اسلام بشمار می رود.

حجت الاسلام والمسلمین رفیعی با اشاره به اين كه سکوت به موقع، باب رحمت را بر مومن باز می کند، گفت: رسول گرامی اسلام(ص) در بسیاری از اتفاقات بر اساس صبر و بردباری سکوت می کردند و به تفکر مشغول می شدند.

انتهای پیام

 

 

کانال تلگرام خبرگزاری رسمی حوزه

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha