جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
دکتر قاضی زاده هاشمی

حوزه/ وزیر بهداشت با اشاره به فرمایش امام خمینی (ره) مبنی بر کنار هم بودن دانشگاهیان و حوزویان گفت: کنار هم قرار گرفتن این دو قشر موجب سعادت کشور در حوزه‌های مختلف است.

به گزارش خبرگزاری  «حوزه»  از تویسرکان،  دکترسیدحسن قاضی‌زاده هاشمی، عصر امروز در مراسم بزرگداشت سالروز «وحدت حوزه و دانشگاه» در تویسرکان که در سالن فردوسی برگزار شد، حضور در همایش بزرگداشت وحدت و حوزه و دانشگاه را ارزشمند دانست و بر همکاری دو قشر حوزه و دانشگاه تاکید کرد.

وی با اشاره به فرمایش امام خمینی (ره) مبنی بر کنار هم بودن دانشگاهیان و حوزویان  افزود: کنار هم قرار گرفتن این دو قشر موجب سعادت کشور در حوزه‌های مختلف است.

قاضی‌زاده هاشمی، شهید مفتح را از نخستین شهدای انقلاب اسلامی دانست و گفت: ایشان در دوران طلبگی و در دوران دانشگاه همواره به دنبال تعلیم و تربیت دانشجویان بودند.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه شهید مفتح در راه آگاهی‌بخشی، تحقق وحدت و ارتقای فرهنگ تلاش کرد، اظهار کرد: ایران اسلامی برای تحقق فرامین امام بزرگوار و شهدا، نیازمند وحدت است و مردم این مسیر را ادامه می‌دهند.

وی  با بیان اینکه برای پیروزی انقلاب اسلامی افرادی همچون دکتر مفتح بیش از دو دهه تلاش کردند، اظهار داشت: شهید مفتح در جمع‌های مختلف برای روشنگری مردم، تعریف ظلم و نمایش دادن اثرات سوء وابستگی کشور به بیگانه، با رهبری امام خمینی(ره) برای دستیابی مردم به خواسته‌هایشان تلاش کردند.

قاضی زاده هاشمی، در ادامه با اشاره به اقدامات داعش، با اینکه اسلام هیچ‌گاه به این اندازه مظلوم نبوده است، گفت: این مسائل همواره وجود دارد که البته ایران اسلامی با بهره‌گیری از شاخص ولایت فقیه از گزند دشمن و فتنه در امان است.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به توجه رئیس جمهور به موضوع سلامت، به بدشانسی دولت در کاهش قیمت نفت اشاره کرد و گفت: طبق گفته دکتر روحانی دسترسی مردم به خدمات سلامت باید افزایش یابد و نمایندگانی مانند دکتر مفتح که در سطح کلان کار می‌کنند همواره در حوزه سلامت پشتیبان دولت بودند.

وزیر بهداشت، با اشاره به حمایت مقام معظم رهبری در جلسات علنی و خصوصی از اجرای طرح تحول سلامت، با قدردانی از رئیس دانشگاه و خدمتگزاران حوزه بهداشت استان همدان تصریح کرد: دسترسی به متخصص و امکانات بهبودیافته است، اما باید این خدمات بیش از پیش افزایش یابد.

وی با بیان اینکه در دولت یازدهم در کمتر از دو سال بیش از 7 هزار نفر متخصص توزیع شد،  خاطرنشان کرد: طرح تحول سلامت با لطف خداوند و حمایت دولت و مجلس ادامه می‌یابد و عدالت بیش از گذشته آرامش مردم را فراهم می‌کند.

 

 

 

 

کانال تلگرام خبرگزاری رسمی حوزه

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha