پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
فلسطین

حوزه / بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی با ارائه لایحه ای، به دنبال لغو اقامت هزاران فلسطینی از سرزمین های اشغالی است.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، به نقل از worldbulletin.net، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی، بار دیگر لایحه‌ای مبنی بر لغو اقامت هزاران فلسطینی در این کشور را به دولت ارائه داد.

آن‌ها طی این لایحه قصد دارند تا اجازه نامه اقامت بیش از  230 هزار فلسطینی را لغو کنند. این افراد در بیت المقدس شرقی و کمپ پناهندگان شوفت زندگی می‌کنند.

 به گفته دفتر مرکزی آمار فلسطین در این منطقه بیش از 350 هزار فلسطینی و تنها 200 هزار شهرک نشین یهودی زندگی می‌کنند. آن‌ها تنها قصد بیرون راندن فلسطینیان در خارج از دیوار را ندارند، بلکه هدف آن‌ها مسلمانانی  که داخل دیوار زندگی می‌کنند نیز هست.

در طی سال‌های گذشته، آن‌ها در پی تلاش برای بیرون راندن مسلمانان از فلسطین اشغالی، از تمامی روش‌های ممکن استفاده کردند. مردم ناحیه شرقی بیت المقدس که در خارج از دیوار حائل زندگی می‌کنند، تعمدا توسط مسئولین صهیونیستی مورد بی‌توجهی واقع شده و مسئولین فلسطینی نیز از تامین معاش مردم در این نواحی منع شده‌اند. به گفته مسئولین فلسطینی بودجه‌ شهری که برای مردم این نواحی درنظر گرفته شده کمتر از 0.02 درصد است و مردم این مناطق از کمبودهای زیادی رنج می‌برند.

به این ترتیب، صهیونیست‌ها بار دیگر قصد دارند معاملات جغرافیایی منطقه را به نفع یهودیان تغییر داده و هدف آن‌ها چیزی جز بالا بردن جمعیت صهیونیست‌ها و به حداقل رساندن مسلمانان در فلسطین اشغالی نیست. درحالی که طبق قرارداد‌های بین المللی میان دو کشور صهیونیست‌ها حق چنین کاری را ندارند.

کانال تلگرام خبرگزاری رسمی حوزه

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha