دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
مادر فلسطینی

حوزه/ سربازان اسرائیلی بعداز ظهر جمعه، یک زن فلسطینی را که با اتومبیل خود از ورودی سلواد، در شمال وست بانک مرکزی در شهر رام الله عبور می‌کرد، هدف ۹ گلوله قرار دادند و او را به حال خود رها کردند تا در اثر خونریزی شدید جان خود را از دست داد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» سربازان اسرائیلی بعداز ظهر جمعه، یک زن فلسطینی را که با اتومبیل خود از ورودی سلواد، در شمال وست بانک مرکزی در شهر رام الله عبور می‌کرد، شهادت رساندند.

به گفته شاهدان عینی، مهدیه محمد ابراهیم حامد، 38 ساله و مادر چهار فرزند، که هنگام ورود به دروازه‌های شهر، با شلیک گلوله‌‌های مسلسل‌وار سربازان از فاصله 30 متری به شهادت رسید.

نظامیان اسرائیلی مدعی شدند که او قصد داشته با اتومبیل خود سربازان را زیر بگیرد، در حالی که شاهدان گفته‌اند که اتومبیل او سریع‌تر از معمول حرکت نمی‌کرده است.

پس از تیراندازی، نظامیان اسرائیلی این زن فلسطینی را به حال خود رها کردند و او در اثر خونریزی شدید جان خود را از دست داد و پس از دو ساعت، جنازه بی‌جان او را به طرف فلسطینی تحویل دادند.

به گفته وزارت بهداشت فلسطین، این زن با شلیک حداقل 9 گلوله گرم در صورت، سینه و لگن به شهادت رسیده است.

نظامیان اسرائیلی روز جمعه، یک جوان 22 ساله فلسطینی با نام هانی رفیق وحدان را نیز در شرق غزه با شلیک گلوله‌های گرم به سر به شهادت رسانده بودند.

 

 

کانال تلگرام خبرگزاری رسمی حوزه

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha