جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۹ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 17, 2024
حجت‌الاسلام ابوالفضل مصطفایی در نشستی با حجت الاسلام عباسی، مدیر جدید حوزه علمیه قزوین

حوزه/مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون قزوین گفت: ۵۰۰ طلبه و روحانی قزوینی در سال جاری، به همراه گروه‌های دانشجویی، دانش‌آموزی و مردم به اردوهای راهیان نور اعزام می شوند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت‌الاسلام ابوالفضل مصطفایی در نشستی با حجت الاسلام والمسلمین عباسی، مدیر جدید حوزه علمیه قزوین اظهار کرد: خوشبختانه امروز حوزه قزوین از اساتید نخبه و توانمندی بهره می‌برد و این مهم موجب افزایش توان علمی طلاب خواهد شد.

مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قزوین افزود: طلاب و روحانیون همه ساله با همکاری بسیار خوب حوزه و سازمان بسیج طلاب و روحانیون، در قالب اردوهای جهادی به مناطق محروم و روستاها اعزام می‌شوند و این مهم بسیاری از مشکلات مناطق محروم را برطرف کرده است.

وی ادامه داد: اعزام طلاب و مبلغین به کاروان‌های راهیان نور جنوب و غرب کشور نیز یکی از طرح‌هایی است که با مشارکت و همکاری حوزه و سازمان بسیج طلاب و روحانیون انجام می‌شود و امیدواریم با حضور مدیر جدید این برنامه با انسجام بیشتری انجام شود.

حجت الاسلام مصطفایی همچنین از اعزام 500 طلبه و مبلغ به مناطق دوران دفاع مقدس در قالب راهیان نور در سال جاری خبر داد و بیان داشت: این تعداد طلبه و مبلغ همراه با گروه‌های دانشجویی، دانش‌آموزی و مردم به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس اعزام می‌شوند.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha