جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
خبر گزاری حوزه

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان یزد تصریح کرد: نهم ربیع الاول، نه تنها نخستین روز امامت امام عصر(عج) است، بلکه آغاز دوره ای حیاتی و مهم در تاریخ شیعه می باشد و در حقیقت غدیری دیگر است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از یزد،  آیت الله محمد رضا ناصری، نماینده ولی فقیه در استان یزد به مناسبت فرارسیدن یوم الله نهم ربیع الاول، سالروز آغاز امامت حضرت ولی عصر(عج) در پیامی، با تبریک سالروز آغاز امامت امام زمان(عج) و با تاکید بر این که حضرت ولی عصر(عج) میراث همه پیامبران الهی، قطب عالم امکان و ملجأ همه خلایق است، تصریح کرد: اگر چه حضرت غایب است و ظهور نکرده، امّا حضور دارد و به عنوان گوهر درخشنده آفرینش، امروز بی گمان بیش از هر زمان، متوجّه و مراقب شیعیان است.

وی، نهم ربیع الاول را غدیر دیگر خواند و افزود: نهم ربیع الاول، نه تنها نخستین روز امامت امام عصر(عج) است، بلکه آغاز دوره ای حیاتی و مهم در تاریخ شیعه نیز به شمار می آید و در حقیقت امتداد غدیر بلکه خود غدیری دیگری است.

نماینده ولی فقیه در یزد با تاکید بر این که در چنین روزی بایدبا امام زمان(عج) براساس مفاد روایات و دعاها به ویژه دعای "عهد" پیمانی دوباره بست، یادآور شد: باید خود را به وظایفی که نسبت به امام زمان(ع) داریم، ملتزم سازیم و با ایشان برای انجام آرمان‌هایشان عهد ببندیم.

آیت الله ناصری ادامه داد: جوانان و عاشقان ولایت باید در عمل و رفتار پیروی از منویات امام زمان(عج) را سرلوحه زندگی خود قرار دهند و با ایجاد برادری، محبت، ایثار و اعمال صالح نمونه حکومت آن حضرت را ارائه دهند.

وی تاکید کرد: علما و خطباء با آگاهی بخشی، جوانان و نوجوانان را از فضای مسموم مجازی که توطئه دشمنان است، به فضای حقیقی عبادت و اطاعت از خالق متعال در راستای احیاء امر ولایت، هدایت نمایند.

نماینده ولی فقیه در یزد در پایان تصریح کرد: ما امروز وظیفه داریم که خصوصیات و امتیازات جامعه مهدوی و دولت کریمه الهی را به جهان معرفی نماییم تا جهان امیدوار و منتظر وعده الهی برای برپایی حکومت واحد عدالت باشد.

انتهای پیام

 

کانال تلگرام خبرگزاری رسمی حوزه

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha