شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 18, 2024
حجت الاسلام عسکر دیرباز

حوزه / دشمنان اسلام همواره با هدف سست کردن قشر دانشجو و دانشگاهی در صدد فتنه انگیزی هستند اما این توطئه ها همیشه با هوشیاری و بصیرت جوانان، نقش برآب شده است.

 حجت الاسلام والمسلمین عسگر دیرباز در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در ارومیه، با اشاره به توطئه های دنیای استکبار علیه نظام اسلامی، گفت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی از دو جهت استکبار و صهیونیست جهانی احساس خطر کردند، یکی به دلیل اینکه منافع اقتصادی آنها به خطر افتاد و دیگر این که فرهنگ مسلط جهانی که فرهنگ و سبک زندگی غربی بود، در چالش با فرهنگ معنوی، دینی و به ویژه فرهنگ اسلامی و آموزه‌های شیعی قرار گرفت.

نماینده مردم آذربایجان‌غربی در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: استکبار جهانی از صدور پیام های انقلاب اسلامی به هراس افتاد و در صدد مبارزه با انقلاب و فرهنگ آن که در جهان در حال رشد و نمو بود، برآمد.

وی با اشاره به هجمه فرهنگی دشمن، ادامه داد: استکبار با هجمه فرهنگی، تلاش دارد که فرهنگ ایرانی را به گونه‌ای از فرهنگ اصیل اسلامی دور کنند.

این استاد حوزه افزود: افرادی که آگاهانه و با عنایت به اینکه اقداماتشان همگام و همسو با فعالیت و خواسته های دشمن است اقدام کردند و دسته دوم افرادی که تقریبا اکثریت را تشکیل می دادند، ناآگاهانه با اطلاعات اندک و از روی اعتمادی که به بقیه داشتند، آمده و در مسیر خواست دشمن حرکت کردند.

حجت الاسلام والمسلمین دیرباز بیان داشت: اما خوشبختانه اکثریت مردم به زودی متوجه شدند که این کاری که انجام داده و راهی که آغاز کرده اند راه رسانه‌های غربی است و در مسیر تامین اهداف استعمارگران و اجنبی‌ها هستند برای همین بلافاصله با رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی از مسیر خود بازگشته و مسیر صحیح خود را انتخاب کردند.

نماینده مردم آذربایجان‌غربی در مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی سالیان سال، بر مصدر امور بودن دانشگاه تاکید داشته و حتی پیش از آن نیز امام راحل(ره) تاکید می‌کردند که دانشگاه مصدر امور و مبداء تحولات کشور است تا نقش دانشگاهیان و پیشرفت علمی را برجسته کنند لذا امروز هم باید بر بصیت افزایی این قشر از جامعه اهتمام گردد.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha