شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ |۲۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 1, 2024
حجت الاسلام سید حبیب الله موسوی - کرمانشاه

حوزه/ اسلام خشونتی و داعشی نشأت گرفته از فرهنگ یهود است و مسلمانان را به جان یکدیگر انداخته و سبب تفرقه در جهان اسلام شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، حجت الاسلام والمسلمین سید حبیب الله موسوی، در جمع فعالان فرهنگی استان کرمانشاه با اشاره به فضائل و خصوصیات ائمه اطهار علیهم السلام، گفت: تعامل و ارتباط میان مسلمان با اتکا به خدای سبحان و عمل به رهنمودهای پیامبر اکرم (ص) سبب اقتدار و عزت مسلمانان و حفظ اخوت و دوستی میان آن ها خواهد شد.

مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه با اشاره به حدیثی از رسول اکرم (ص)، بیان داشت: پیامبر اکرم (ص) هدیه ای از سوی خداوند به مردم جهان است، پیامبر (ص) مصداق بارز رحمت برای بندگان خداوند است.

وی در ادامه افزود: رسول اکرم (ص) پشتیبان و حامی مظلومان جهان بود و پشت و پناه آن ها بود، پیامبر اسلام مبشر و رحمت برای مسلمانان در دنیا و آخرت است.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی ابراز داشت: خداوند متعال به واسطه تبعیت از امامان معصوم(ع) نجات و هدایت بندگان را میسر خواهد کرد، خدای سبحان در هنگام خلق انسان ها نگاهش به پیامبر اکرم (ص) بود و حضرت را برای نجات بشریت فرستاد.

مدیر حوزه علمیه کرمانشاه با اشاره به آیات قرآن کریم گفت: حکمت و موعظه حسنه رمز توفیق پیامبر اسلام(ص) بود، لذا باید دعوت خداوند متعال و رسولش را اجابت کرد تا حیات دنیا و آخرت برای انسان رقم بخورد.

وی با بیان اینکه افتخار طلاب و روحانیون پیروی از مکتب ائمه اطهار علیهم السلام و امام صادق (ع) است اظهار داشت: مفتخریم که قدم در مسیر الهی گذاشته و دین مبین اسلام را ترویج می کنیم و جز منادیان توحید و وحدت هستیم.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی در ادامه با اشاره به ضرورت برخورد با اسلام افراطی، یادآور شد: اسلام خشونتی و داعشی نشأت گرفته از فرهنگ یهود است و مسلمانان را به جان یکدیگر انداخته و سبب تفرقه در جهان اسلام شده است.

وی در پایان با اشاره به اسلام ناب محمدی عنوان داشت: اسلام اصلی اسلام «اشدا علی الکفار و رحما بینهم» است و می توان اسلام ناب را از سیره و مکتب امام صادق (ع) دریافت کرد.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha