چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حجت الاسلام نجف لک زایی

حوزه/ نشست بررسی «امکان‌سنجی همایش سالانه کرسی‌های نظریه‌پردازی و گسترش آن در حوزه‌های علمیه برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، این جلسه که با حضور حجت الاسلام والمسلمین نجف لک زایی، رئیس  پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی، حجت الاسلام والمسلمین یعقوب نژاد، معاون پژوهشی و حجت الاسلام والمسلمین نصرتی رئیس اداره همکاری های علمی و پژوهشی، جعفرزاده کارشناس جنبش نرم افزاری و آقای عبدی پور کارشناس مسئول همایش ها و نمایشگاه ها و دکتر چگین معاون علمی دبیرخانه حمایت از کرسی های نظریه پردازی همراه بود، ضمن ارائه گزارش همایش سال گذشته که در دانشگاه شهید بهشتی برگزار گردید امکان سنجی همایش مشابه با رویکرد به حوزه های علمیه در پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی مورد بررسی قرار گرفت.

در این جلسه ضمن توافق دو طرف بر کلیات برگزاری همایش کرسی های نظریه پردازی حداکثر تا پایان سال 94 مقرر شد مسائل جزئی تر در کمیته ای مورد بررسی قرار گیرد.

همچنین در ادامه، با توجه به پتانسیل بالای پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی در گسترش گفتمان نظریه پردازی، بر تداوم و گسترش همکاری بین پژوهشگاه و دبیرخانه حمایت از کرسی های نظریه پردازی مورد تاکید قرار گرفت.

در نهایت چگین ضمن آشنایی با پژوهشگاه از امکانات سخت افزاری و نرم افزاری پژوهشگاه در برگزاری همایش های داخلی و بین المللی بازدید به عمل آوردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha