جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۹ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 17, 2024
فاطمیه

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه الزهرا(س) شهرستان گراش، از برگزاری کارگاه تخصصی فاطمیه شناسی ویژه معاونین و طلاب این حوزه، خبر داد.

خانم فقیهی، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»در فارس با اعلام این مطلب اظهارداشت: با توجه به نزدیکی ایام فاطمیه و آشنایی طلاب با شبهات موجود در جامعه، آشنایی طلاب با تاریخ شناسی، رفتار شناسی و معرفت‌شناسی حضرت فاطمه زهرا(س)، کارگاه تخصصی فاطمیه شناسی با حضور 30 نفر از طلاب و معاونین در نمازخانه مدرسه الزهرا(س) شهرستان گراش برگزار شد.

مدیر مدرسه الزهرا(س) شهرستان گراش، اضافه کرد: در این کارگاه تخصصی، متخصصین در این امر، پیرامون پیام‌ها و هدایت‌های فاطمه زهرا(س)، حضرت زهرا(س) و قرآن، حضرت زهرا(س) در نگاه اهل سنت به ایراد سخن پرداختند و در ادامه به شبهات موجود در جوامع امروزی پاسخ دادند.

وی در پایان اظهار کرد: با توجه به اینکه مسائل اعتقادی و مذهبی در دنیای امروز هم حرف اول را می‌زند و طلاب امروزه در زمان خاصی زندگی می‌کنند و در تمامی خانه‌ها ابزار شیطان وجود دارد و دشمنان اسلام نیز به صورت فعال همواره به دنبال تخریب اخلاق و عقاید مؤمنان هستند و به جهت اینکه یکی از وظایف طلاب، پاسخگویی به چنین شبهاتی است در پایان این کارگاه تخصصی کتاب احتجاج شیخ طبرسی به طلاب خواهر شرکت کننده معرفی شد.

انتهای پیام .. / .

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha