سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
مدارس علمیه شهرستان گراش

حوزه/ مدیر مدرسه الزهرا(س) گراش، از برگزاری دوره کارگاه آموزشی مهدویت صبح امروز، به همت معاونت فرهنگی حوزه الزهرا(س) گراش به منظور آشنایی بیشتر طلاب با مهدویت و فلسفه انتظار در این حوزه خبر داد.

خانم فقیهی، در گفتگو با خبرگزاری «حوزه»در فارس  اظهار داشت: این کارگاه با همت معاونت فرهنگی حوزه خواهران الزهرا(س) شهرستان گراش و با هدف دانش افزایی طلاب با حضور مشاوران و اساتید حوزه تعداد 30 نفر از دانش آموختگان مدرسه برگزار شد.

وی افزود: در این کارگاه آموزشی، طلاب خواهر این حوزه علمیه با آثار فردی و اجتماعی مهدویت و آگاهی بخشیدن در این زمینه آشنا شدند.

مدیر مدرسه الزهرا(س) گراش گفت: ایجاد امید، حرکت مضاعف و شور و نشاط در زندگی، ارتباط معنوی دائم با امام زمان، رشد و تکامل تربیتی در اخلاق و رفتار و سایر شئونات زندگی، روحیه انتظار در جامعه، اعتقاد به مهدویت، بینش و معرفت به حضرت امام زمان(عج)، آگاهی دادن نسبت به ایمان به خدا و احکام شرعی و ... از مباحث مطرح شده در این نشست به شمار می آید.

وی گفت با توجه به استقبال خوب طلاب خواهر این مدرسه، شرکت کنندگان خواستار برگزاری مراحل بعدی این کارگاه  شدند که در همین راستا، برنامه ریزی هایی انجام شده است.

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha