جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
مدرسه علمیه زینبیه

با حضور حجت الاسلام والمسلمین شهرستانی نماینده آیت الله العظمی سیستانی و جمعی از مسئولان، صبح امروز کلنگ احداث ساختمان مستقل مدرسه علمیه سطح ۳ زینبیه(س) خرم آباد به زمین زده شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»از لرستان، مدیر حوزه علمیه خواهران استان لرستان در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران با بیان این که هم اکنون مدرسه علمیه زینبیه(س) خرم آباد در سطح ۳ حوزه ساختمان مستقل و جداگانه ندارد، افزود: با احداث این مرکز طلاب این سطح از فضا و امکانات مطلوب تحصیل بهره مند می شوند.

حجت الاسلام موسوی، با بیان اینکه عملیات ساخت این مرکز در ۳ هزار متر مربع بزودی آغاز می شود تصریح کرد: در ساخت این مرکز برای حل مشکلات خواهران طلبه و اساتید احداث ساختمان استاد سرا و مهد کودک نیز پیش بینی شده است.

وی خاطر نشان کرد:مدرسه علمیه زینبیه خرم آباد در سطح ۳ حوزه در سال ۸۸ با پیگیری ها  و همت نماینده ولی فقیه در استان فعالیت حوزوی خود را آغاز نموده است.

تحصیل ۱۴۰۰ خواهر طلبه در مدارس علمیه استان لرستان

مدیر حوزه علمیه خواهران استان لرستان در این مراسم با اشاره به اینکه هم اکنون ۱۴۰۰ بانوی طلبه در ۱۳ مدرسه علمیه استان لرستان علوم حوزوی را فرا می گیرند، تصریح کرد: از این مدارس دو مدرسه زینبیه (س) خرم آباد و الزهرا (س) شهرستان دورود در سطح ۳ حوزه به طلاب خدمات تحصیلی را ارائه می دهند.

حجت الاسلام موسوی با اشاره به این که هم اکنون مدارس علمیه شهرستان های نورآباد و کوهدشت نیز فاقد ساختمان مجزا و مستقل هستند، افزود: امید می رود به زودی نیز این مراکز با همت مسئولان دارای ساختمان مستقل شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha