دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
مبلغان

حوزه/ حجت الاسلام الهی نژاد، آموزش به روز مبلغان را از شرایط اساسی تبلیغ اثرگذار برشمرد و گفت: برای تحقق این مهم و اشاعه فرهنگ دینی باید با همکاری بین بخشی دستگاه های دینی و فرهنگی زمینه حضور مبلغان مستعد، توانمند در مناطق تبلیغی فراهم شود.

حجت الاسلام عبدالواحد الهی نژاد در گفتگو با خبرگزاری «حوزه» در خرم آباد، با اشاره به اینکه امروز نیاز اساسی دانش آموختگان حوزه، آموزش کاربردی و به روز تبلیغ کارآمد است، اظهارداشت: سازمان تبلیغات اسلامی و دستگاه های دینی و فرهنگی باید با برنامه ریزی های منسجم و هدفمند، خلاء آموزش کاربردی تبلیغ را پر کنند.

وی، سازمان تبلیغات اسلامی را مسئول اصلی ساماندهی تبلیغ دینی در جامعه دانست و تصریح کرد: علاوه بر این سازمان نهادهایی همچون دفتر تبلیغات،  معونت تبلیغ حوزه و ... باید با تعامل  در جهت برگزاری دوره های آموزشی به روز و کارآمد، مبلغان را یاری دهند.

مسئول مدرسه علمیه حضرت زهرا(س) دورود  با اشاره به این که پژوهش محوری و تحقیق، آموزش دوره های تکمیلی فن خطابه و تبلیغی ویژه پیش دبستانی، مدارس، دانشگاه ها، محافل و ... باید در راس برنامه های آموزشی نهادهای متولی تبلیغ قرار گیرد، خاطر نشان کرد: آموزش و پرورش می تواند با برگزاری کارگاه های ویژه کوتاه مدت برای مبلغان و ائمه جماعات مدارس، کیفیت و اثر گذاری تبلیغ را در بین دانش آموزان ارتقاء دهد.

حجت الاسلام الهی نژاد در پایان آموزش به روز مبلغان را از شرایط اساسی تبلیغ اثرگذار برشمرد و یادآور شد: برای تحقق این مهم و اشاعه فرهنگ دینی باید با همکاری بین بخشی دستگاه های دینی و فرهنگی زمینه حضور مبلغان مستعد، توانمند در مناطق تبلیغی فراهم شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha