پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
کد خبر: 380571
۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۶
تقدیر از اساتید مدرسه علمیه الغدیر اهواز

حوزه/ به مناسبت ایام ولادت باسعادت حضرت مهدی موعود(عج) در مراسمی از اساتید مدرسه علمیه الغدیر اهواز تقدیر شد.

حجت‌الاسلام جاسم بالدی، معاون آموزش مدرسه علمیه الغدیر، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، با اشاره به برگزاری آیین تقدیر از اساتید و خانواده‌هایشان از سوی این مدرسه علمیه، اظهار داشت: این مراسم به مناسبت ایام ولادت باسعادت حضرت مهدی موعود(عج) در مجتمع فجر اهواز برگزار شد.

وی، هدف از برگزاری این مراسم را تقدیر از تلاش‌های مخلصانه اساتید مدرسه مطرح کرد و گفت: اساتید مدرسه علمیه الغدیر تلاش‌های زیادی را در راستای تربیت طلاب انقلابی انجام می‌دهند که در همین راستا، تصمیم گرفتیم همزمان با نیمه شعبان، مراسمی به پاس قدردانی از زحمات آنان برگزار کنیم.

معاون آموزش مدرسه علمیه الغدیر با بیان این‌که سخنران این مراسم، حجت الاسلام والمسلمین حیدری، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری بود، تصریح کرد: در این مراسم، از 15 استاد و همسرانشان تقدیر شد.

وی ادامه داد: ازآنجایی‌که همسران اساتید، کمک‌های زیادی به آرامش شوهران خود در تربیت طلاب موفق می‌کنند، بدین دلیل لازم بود که در کنار تقدیر از اساتید، به همسران آنها نیز هدایایی به‌رسم یادبود اهداء شود.

معاون آموزش مدرسه علمیه الغدیر، در پایان با بیان این‌ که این مدرسه، یکی از مدارس موفق در سطح استان است، گفت: خوشبختانه این مدرسه با حمایت‌های حجت الاسلام والمسلمین حیدری که تولیت آن را بر عهده ‌دارد، به درجات موفقی رسیده است.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha