یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
دیدار طلاب قم با رهبری

حوزه/ مدیر روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم از اعزام طلاب و روحانیون برای دیدار با مقام معظم رهبری به منظور گرامیداشت یوم الله ۱۹ دی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»، حجت‌الاسلام حمید نوروزنژاد ضمن گرامیداشت یوم‌الله 19 دی تصریح کرد: قیام 19 دی نقطه عطفی در تاریخ نهضت انقلاب اسلامی است چراکه پس از آن امواج انقلاب اسلامی شدت گرفت و در نهایت به سرنگونی رژیم پهلوی انجامید.

وی افزود: 19 دی به عنوان سرچشمه تحولات عظیم در تفکر و بینش مردم و زمینه‌ساز انقلاب اسلامی و مایه افتخار و عزت مردم بصیر و شهیدپرور قم است.

مدیر روابط عمومی دفترتبلیغات اسلامی ادامه داد: حرکت و قیام 19 دی برای آن بود تا مردم نشان بدهند که توهین به یک مرجع دینی همچون امام خمینی(ره) جسارت به همه ملت است و تا پای جان دست از حریم ولایت و رهبری دفاع خواهند کرد.

حجت الاسلام نوروزنژاد بیان داشت: امروز نه تنها مردم ایران بلکه همه ملت‌های آزادی خواه به امام خمینی(ره) و نائب برحقش حضرت آیت الله امام خامنه ای علاقه‌ای وافر دارند و ایشان را پیشوایی آگاه و رهبری مقتدر در دوران کنونی می‌دانند و در مواقع لزوم، محبت به ولایت و مرجعیت که در عمق وجودشان است را به رخ دشمنان خواهند کشید.

وی اضافه کرد: بحمدالله این علاقه روز به روز در حال افزایش است و مردم بصیرو ولایتمدار قم نیز که علاقه خویش را به دین، مرجعیت و مقام ولایت همواره به اثبات رسانیده اند و امسال نیز همچون سال های گذشته ضمن گرامیداشت این روز ، با پیشوا و مقتدایشان رهبر معظم انقلاب تجدید عهد خواهند کرد.

مدیر روابط عمومی دفترتبلیغات اسلامی اظهارداشت: دفترتبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در همین راستا همچون گذشته اقدام به ساماندهی و اعزام طلاب ، روحانیون و مبلغین خواهد کرد.

وی خاطرنشان کرد: این دیدار روز شنبه 19 دی ماه برگزاری خواهد شد که ثبت نام از طلاب ، روحانیون و مبلغین از صبح امروز(چهارشنبه 16 دی ماه) در مدرسه دارالشفاء آغاز شده است و علاقه مندان می توانند برای ثبت نام مراجعه کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha