پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۸ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 16, 2024
علی عباسی - مدیر حوزه قزوین

حوزه/مدیر حوزه علمیه استان قزوین با اشاره به نقش محوری روحانیت در مقابله با دشمن، از تشکیل گردان فرهنگی طلاب و روحانیون قزوینی در آینده ای نزدیک خبر داد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین علی عباسی، در دیدار فرمانده سپاه ناحیه امام حسن مجتبی (ع) با اشاره به تحولات منطقه، اظهار کرد: دشمنان با همه ابزار های تبلیغاتی تلاش می کنند نسل نوجوان و جوان ما را به انحراف بکشند.

مدیر حوزه علمیه قزوین ادامه داد: یکی از برنامه های مدارس علمیه و طلاب، ایجاد ارتباط بیشتر با آحاد جامعه به خصوص نسل نوجوان و جوان است تا آنها ضمن آشنایی بیشتر با آرمان ها نظام و انقلاب، از انحراف دور بمانند.

حجت الاسلام والمسلمین عباسی تصریح کرد: روحانیت امروز در متن جامعه قرار دارد و امیدواریم بتوانیم در مساجد و مراکز فرهنگی به شبهات دینی و مسایل مختلف پاسخ دهیم.

وی خاطرنشان کرد: آنچه که رهبر معظم انقلاب بارها در رهنمودهای خود به روحانیون، ائمه جمعه و جماعات و حوزه های علمیه توصیه جدی دارند این است که با ارتباط بیشتر با آحاد جامعه پاسخگوی نیازهای فرهنگی آن ها باشند.

مدیر حوزه علمیه قزوین تاکید کرد: دشمن شناسی و دشمن ستیزی باید اولویت تمام برنامه های ما قرار گیرد و بدانیم که همیشه ظلم وجود دارد و تا وقتی که ظلم باشد، مبارزه هم ادامه خواهد داشت.

وی با بیان این که روحانیت و دستگاه های فرهنگی در مقابله با دشمنان، نقشی محوری دارند، افزود: روحانیت، حوزه های علمیه و دستگاه های فرهنگی در این برهه حساس باید نقش کلیدی خود عمل کنند.

حجت الاسلام والمسلمین عباسی همچنین از تشکیل گردان آماده طلاب و روحانیون در تمام عرصه های فرهنگی در آینده نزدیک خبر داد و بیان داشت: در تلاش هستیم با همکاری و همدلی خوب مجموعه سپاه استان و بسیج، این گردان را تشکیل دهیم.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha