چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
شیخ نمر

حوزه/ مشارکت و نظر مردم برای آل سعو ارزش و اهمیتی ندارد و یقیناً خون آیت الله نمر، رژیم سعودی را به سقوط می‌کشاند و به انقلاب مردم در جنوب عربستان سرعت می‌ بخشد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از قزوین، زهرا حبیب وند، کارشناس مسائل فرهنگی، در نشست سیاسی که به مناسبت شهادت آیت‌الله نمر، در مدرسه علمیه زینبیه (س) شهرستان آبیک برگزار شد، با اشاره به شخصیت شیخ نمر، گفت: شیخ نمر یک روحانی انقلابی بود که به نظام شاهنشاهی آل سعود انتقاد کرده و راه امام خمینی (ره) را در منطقه شیعه نشین عربستان دنبال کرد.

وی ادامه داد: حکومت سعودی، حکومتی استبدادی است و هرگز مشارکت و نظر مردم برای آن‌ها ارزش و اهمیتی ندارد و هیچ گونه انتقادی را نمی‌پذیرند و به همین دلیل آیت الله نمر را به شهادت رساندند.

حبیب وند بیان کرد: خون بی‌گناه شیخ نمر، آل سعود را به سقوط می‌کشاند و به یاری خدا به انقلاب مردم در جنوب عربستان سرعت می‌دهد.

وی به موضوع انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری نیز اشاره کرد و گفت: یک طلبه باید نسبت به اخبار روز آگاهی داشته باشد و باعث روشنگری و بصیرت افزایی افراد جامعه شود.

سخنران این نشست ادامه داد: طلاب با توجه به خطرات موجود در بحث انتخاب افراد شایسته، به سخنان رهبر معظم انقلاب توجه کرده و با بصیرت لازم در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان حضور فعال داشته باشند.

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha