پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۸ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 16, 2024
مسعود دریس

حوزه/ رئيس کمیته علمی اجلاس سراسری نماز از برگزاری اجلاس بیست و چهارم نماز، در روز ۶ بهمن ماه، به میزبانی قزوین خبر داد.

به گزارش خبرزگاری «حوزه» از لرستان مسعود دریس، امروز در اجلاس استانی نماز در خرم آباد با اشاره به این که نماز از والاترین عبادات دین مبین اسلام است، گفت: باید با تمام توان برای گسترش و اقامه نماز در جامعه تلاش کرد.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب هر ساله به دو کنگره و اجتماع بزر گ از جمله حج و اجلاس سراسری نماز، پیام می دهند، تصریح کرد: این موضوع اهمیت و دغدغه این فریضه الهی از دیدگاه معظم له را دو چندان آشکار می سازد.

رئيس کمیته علمی اجلاس سراسری نماز با بیان این که اجلاس بیست و چهارم نماز، ۶ بهمن ماه به میزبانی قزوین برگزار خواهد شد، خاطر نشان کرد:تمام تمهیدات لازم برای برگزاری مطلوب این اجلاس اندیشیده شده است.

دریس با اشاره به این که فرهنگ سازی اقامه نماز اول وقت باید در دستور کار مبلغان و متولیان فرهنگی قرار گیرد، ابراز داشت: باید با برشمردن آثار و برکات نماز در ابعاد زندگی فردی و اجتماعی، آحاد جامعه به ویژه جوانان را به اقامه نماز اول وقت ترغیب کرد.

رئيس کمیته علمی اجلاس سراسری نماز در پایان با اشاره به نتایج تحقیقات علمی به عمل آمده در خصوص فواید نماز، گفت: نماز بهترین دارو برای مبارزه با بیماری های قلبی عروقی، تصلب شرایین، تنظیم هورمون های بدن و ... است.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha