پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
شیخ احمد القطان رئیس جمعیت قولنا والعمل در لبنان

حوزه/ شیخ احمد القطان روحانی اهل سنت لبنان گفت: وحدت ما موجب خشم دشمنان می شود و چشم آنها را از کاسه در می آورد و ما همواره در کنار مستضعفان و مظلومان جهان خواهیم بود که این همان سیره و رفتار محمد و اهل بیت محمد(ص) و اصحاب محمد(ص) است.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»شیخ احمد القطان رئیس جمعیت قولنا والعمل در لبنان گفت: جنایت اعدام شیخ نمر باید حس انسانیت را در تمام آزادگان جهان بیدار کند، چون ما بر این باوریم که اعدام شهید نمر با انگیزه های مذهبی صورت گرفت تا شیعیان تحریک شوند و مسلمانان بازیچه دست صهیونیست ها و آمریکا شوند و با هم درگیر شوند.

وی افزود: قاتلان شیخ نمر مسئولان و حاکمان عربستان بودند که اجماعی بر آنها وجود ندارد و حکومتی دیکتاتوری دارند که هرکس با آنها مخالفت کند باید از عربستان برود یا کشته شود، زیرا آنها می گویند همه باید مانند ما فکر کنند و این همان عادت فرعون است.

القطان ادامه داد: بزرگان با شهادت می میرند مانند شهید احمد یاسین  شهید سید عباس الموسوی و سید موسی الصدر که همه با شهادت رفتند و ما نیز وظیفه داریم ارتباط میان خود را تقویت کنیم و بیش از پیش متحد باشیم، زیرا وحدت ما موجب خشم دشمنان می شود و چشم آنها را از کاسه در می آورد و ما همواره در کنار مستضعفان و مظلومان جهان خواهیم بود که این همان سیره و رفتار محمد و اهل بیت محمد(ص) و اصحاب محمد(ص) است.

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha