پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
شیخ احمد القطان رئیس جمعیت قولنا والعمل لبنان

حوزه/ شیخ احمد القطان تاکید کرد: ما در کنار تمام کسانی هستیم که با دشمن اسرائیلی مبارزه می کند؛ اگرچه دربرخی امور اختلاف داشته باشیم.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» شیخ احمد القطان رئیس جمعیت "قولنا والعمل" لبنان تاکید کرد: ما در کنار تمام کسانی هستیم که با دشمن اسرائیلی مبارزه می کند؛ اگرچه دربرخی امور اختلاف داشته باشیم اما باز هم در کنار تمامی جنبش های مقاومت به ویژه فلسطین و لبنان هستیم.

وی در نشستی با عنوان "خطرات فتنه مذهبی" که در مجتمع امام صادق (ع) در بیروت برگزار شد اشاره کرد: جنبش های مقاومت و حزب الله کاستی ها و پلیدی های اعراب و خواری، درماندگی، ذلّت و خّفت آنان را ظاهر ساختند و تبیین کردند که آخرین چیزی که ممکن است در مورد آن فکر کنند، عزت، شرف و کرامت مسلمین است.

شیخ  قطان تاکید کرد: ما در این دوره شاهد تغییرات فراوانی هستیم که بارزترین آن تحولات غربی بوده است؛ این تغییرات نشان دهنده این است که غرب در مقابل قدرتی که از محور مقاومت بهره مند است و ما از گرایش به این محور افتخار می کنیم، درمانده است. من یک مسلمان سنی هستم و از اینکه به مکتب مقاومت گرایش دارم افتخار می کنم.

شیخ قطان با طرح این سوال که چه وقت دانش و ایمان روحانی دینی آشکار می شود؟ گفت: زمانی آشکار می شود که نشانه های فتنه های مذهبی و طایفه های را ببیند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha