چهارشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۳ |۱۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 22, 2024
انتشار - پژوهش - پایان نامه

حوزه/ معاون پژوهش حوزه علمیه خواهران مازندران با اشاره به ضرورت شناسایی ظرفیت های پژوهشی، از تشکیل بانک اطلاعات اساتید پژوهش حوزه استان خبر داد.

خانم فاطمه اردشیری، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در ساری، با اعلام این خبر اظهارکرد: شورای علمی پژوهشی حوزه  های علمیه خواهران، به منظور ایجاد پشتوانه علمی، فکری و برنامه ریزی برای مدیریت های استانی و همچنین مطلوب سازی وضعیت علمی پژوهشی مدارس علمیه تشکیل شده است.

وی با اشاره به وظایف این شورا، بیان داشت: شناسایی ظرفیت های پژوهش استانی و ملی، شناسایی، تعامل و نظارت بر انعقاد توافق نامه با مراکز، مجامع علمی پژوهشی و کتابخانه های تخصصی مدارس و مجمع پژوهشگران فارغ التحصیل، بررسی و تصویب برنامه های پیشنهادی از سوی مدارس در جهت رقابت های علمی پژوهشی در سطح استان، از جمله وظایف شورای علمی پژوهشی حوزه علمیه خواهران است.

معاون پژوهش حوزه علمیه خواهران مازندران ادامه داد: با توجه به این که بر اساس مصوبه شورای علمی پژوهشی مازندران، باید در 6 ماهه اول سال 94، بانک اطلاعاتی از اساتید پژوهش مدارس علمیه خواهران استان در سامانه پژوهش تشکیل می شد؛ لذا در تقویم اجرایی شش ماهه دوم سال جاری این شورا، بررسی رزومه اساتید راهنما، اساتید روش تحقیق، اساتید کرسی های آزاد اندیشی و نشستهای پژوهشی تصویب گردید.

وی در پایان خاطر نشان کرد: در چهل و هفتمین جلسه شورای علمی پژوهشی حوزه علمیه خواهران مازندران که با حضور اعضاء در مدرسه علمیه الزهرا(س) بابل برگزار گردید، 45 پرونده مربوط به رزومه اساتید پژوهش مدارس استان مورد بررسی قرار گرفت که 36 مورد تصویب و گرایش های آنها مشخص شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha