سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۸ شوال ۱۴۴۵ | May 7, 2024
حجت الاسلام والمسلمین صدیقی

حوزه/ امام جمعه موقت تهران با تاکید بر این که امروز اسلام و استکبار در مقابل یکدیگر قرار گرفته اند، گفت: غربی ها به انتخابات آینده دل بسته اند و عده ای نیز درصددند تا با نفوذ به مجلس اهداف غرب را در جامعه پیاده کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، حجت الاسلام والمسلمین کاظم صدیقی، شامگاه پنج شنبه، در جمع فعالان فرهنگی استان کرمانشاه با اشاره به حساسیت انتخابات آتی خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی، گفت: مراقب و هوشیار باشیم که فتنه گران داخلی و خارجی خللی در اوضاع جامعه و نظام جمهوری اسلامی ایران وارد نکنند.

مشاور عالی رئیس قوه قضائیه یادآور شد: امروز در صحنه های سیاسی اسلام و استکبار در مقابل یکدیگر قرار گرفته و غربی ها به انتخابات دل بسته اند و عده ای نیز درصددند تا با نفوذ به مجلس اهداف غرب را در جامعه پیاده کنند.

وی با تاکید بر این که باید زیر چتر ولایت فقیه جهاد سیاسی، اقتصادی و فرهنگی داشته باشیم، ابراز داشت: امروزه دشمنان انقلاب با تحریم ها، راه اندازی شبکه های اجتماعی و شهادت مسلمانان در سوریه، یمن، عراق و ... به جنگ با اسلامی آمده اند، لذا باید با وحدت و انسجام در مقابل استکبار ایستاد.

حجت الاسلام والمسلمین صدیقی تاکید کرد: باید با تبعیت کامل از امر ولایت فقیه، برای ثبات اسلام و تحکیم پایه های انقلاب مجاهدانه تلاش کنیم.

 مشاور عالی رئیس قوه قضائیه در ادامه با بیان اینکه انسان باید همواره فیض الهی را دریافت کند، ابراز داشت: دریافت انوار وحی سبب سعادت و نجات بشریت می شود.

امام جمعه موقت تهران افزود: رسول اکرم (ص) و دیگر انبیاء الهی همواره در میان مردم بوده و تا قیامت شاهد اعمال و رفتار انسان ها هستند، لذا باید به آیات روشنگر الهی اهتمام ویزه داشته باشیم.

دبیرکل بنیاد بین المللی غدیر با تاکید بر این که همواره برای دریافت موعظه اقبال داشته باشیم زیرا وعظه جز عبادت های خداوند می باشد، ادامه داد: سعی کنیم همواره به سخنان روحانیت با بصیرت گوش فرا دهیم و نسبت به شنیدن احکام الهی توجه ویژه ای داشته باشیم.

وی تصریح کرد: رسول اکرم (ص) همواره تأکید فراوانی به شنیدن احکام الهی و عمل کردن به آن ها داشته لذا شنیدن بدون  عمل انسان را نجات نخواهد داد.

حجت الاسلام والمسلمین صدیقی با بیان این که باید از خود هجرت کرده و به سمت بالا و انوار الهی حرکت کنیم، بیان داشت: همواره تمرین از خودگذشتگی داشته باشیم تا به عنایات خداوند متعال دست یابیم.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha