پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
یادواره شهدای مدافع حرم در قم

به گزارش خبرگزاری«حوزه»، مراسم یادواره شهدای گردان حضرت معصومه(س) و اولین یادبود شهدای روحانی مدافع حرم به همت تیپ فرهنگی رزمی و تبلیغی امام صادق(ع) ،شب گذشته در مسجد اهل بیت(ع) قم برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»، در ابتدای این مراسم، کلیپی از شهدای روحانی و یازده شهید روحانی مدافع حرم که در سالهای اخیر در سوریه به شهادت رسیدند پخش شد.

در ادامه این مراسم، برنامه زیارت حضرت فاطمه معصومه(س) و مداحی به مناسبت سالروز وفات حضرت معصومه(س)، با حضور یکی از مداحان اهل بیت(ع) برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین ذوالنوری دبیرکل ستاد  کنگره شهدای روحانی کشور گفت: روحانیون آگاه ما در هر نقطه از جهان آماده صیانت از آرمان های انقلاب و امام راحل آماده بوده و حاضرند از تمام اوامر مقام معظم رهبری در هر سطحی تبعیت کنند.

وی اظهارکرد: روحانیت مهمترین گروهی است که می تواند پایه های نفوذ دشمن را شکسته و با نفاق جدید و با اشرافی گری و زیاده خواهی و رانت خواری و فساد مبارزه کند.

مشاور نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: رهبر انقلاب  گفتند؛ اگر عده ای در موضوع سفارت عربستان اشتباه کردند نباید نیروهای اصیل انقلاب را سرکوب و تحقیر کنند.

در ادامه این مراسم، روحانیون حاضر در این جلسه در قالب یک دسته سینه زنی از مسجد اهل بیت(ع) در جنب بیت النور، محل زندگانی حضرت معصومه(س)، به سمت حرم کریمه اهل بیت(ع) حرکت و مراسم عزاداری خود را در حرم مطهر برگزار کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha