شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۳ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 11, 2024
احمد محمدی - امور اهل سنت کرمانشاه

حوزه/ مسئول امور روحانیون دفتر نماینده ولی فقیه در امور اهل سنت کرمانشاه شهدا و اثارگران را شاگردان مکتب روحانیت خوان و گفت: روحانیت بصیر باید با جهت دهی به جوانان و نوجوانان، نقشه های دشمنان را خنثی می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، احمد محمدی، مسئول فرهنگی و امور روحانیون دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت استان کرمانشاه، در دیدار آیت الله علما با عبدالرحمن خرمی مهر، آزاده و جانباز 65درصد، با بیان این که برای ایستادگی در برابر دشمنان انقلاب و اسلام مجاهدت لازم است، ابراز داشت: در میان فداکاران، خالص ترین، شجاع ترین و سرافرازترین آن ها جوانانی بودند که جان خود را در طبق اخلاص نهاده و عاشقانه در مسیر خداوند متعال پاسداری کردند.

وی خاطر نشان کرد: شهدا، جانبازان و آزادگان نزد خداوند متعال جایگاهی ویژه دارند، این عزیزان در اجتماع نیز مورد احترام می باشند، چرا که برای وطن و ناموسشان مجاهدانه جنگیدند.

مسئول فرهنگی و امور روحانیون دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت کرمانشاه در ادامه افزود: همگی ما مدیون شهدا، جانبازان و ایثارگران هستیم، چرا که آرامش و اقتدار کنونی انقلاب اسلامی، به برکت مجاهدت و ایثار رزمندگان اسلام حاصل شده است.

محمدی خاطرنشان کرد: رزمندگان شیعه و سنی اعم از بسیجیان، روحانیون، پاسداران، ارتشیان و ... همگی در راه خدای جهاد کرده و فداکاری های بسیاری از خود به نمایش گذاشته اند و یکی به فیض شهادت و دیگری به فیض جانبازی نائل شده است.

وی در ادامه با اشاره به هجمه های فرهنگی دشمنان، بیان داشت: امروز تبلیغات دشمن علیه اسلام بسیار قوی و با برنامه ریزی انجام می گردد، لذا روحانیت بصیر باید با جهت دهی به جوانان و نوجوانان، ترویج روحیه شهادت طلبی و زنده نگاه داشتن یاد و خاطره شهدا نقشه های دشمنان را خنثی کند.

گفتنی است، عبدالرحمن خرمی مهر اهل روستای چوته از توابع بخش ازگله شهرستان ثلاث باباجانی، جانباز 65 درصد، در دوران دفاع مقدس در منطقه قصرشیرین به اسارت رژیم بعثی عراق در آمد و مدت 11 سال در زندان های رمادیه، موصل، ابوغریب در اسارت رژیم بعث عراق بسر برده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha