یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
کارگاه آموزشی زوج های جوان

حوزه/مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه همدان استان همدان از برگزاری همایش و کارگاه آموزشی «پیوندهای آسمانی» با حضور ۱۰۸ زوج جوان، ۹ بهمن‌ماه در شهرستان بهار خبر داد.

حجت الاسلام یاسر مظاهری، مدیر مرکز خدمات استان همدان در گفتگو با خبرگزاری «حوزه»، با اشاره به اهداف برگزاری کارگاه آموزشی پیوندهای آسمانی، گفت: معاونت خدمات فرهنگی و رفاهی مرکز خدمات با هدف ترغیب امر مقدس ازدواج، فرهنگ‌سازی ازدواج آسان، شناخت مهارت‌های زندگی در موضوعات بهداشت و سلامت و ارتقای تفاهم و همدلی اقدام به برگزاری کارگاه‌های آموزشی پیوندهای آسمانی در سراسر کشور ویژه زوج‌های جوان نموده است.

وی ادامه داد: این مراسم در سال‌های گذشته به صورت همایش برگزار می‌شد، ولی با توجه به رویکرد آموزش محور بودن خدمات مرکز، از امسال در قالب کارگاه‌های آموزشی با دعوت از اساتید و مشاوران مجرب برگزار می گردد.

مدیر مرکز خدمات استان همدان بیان کرد: کارگاه آموزشی پیوندهای آسمانی ویژه طلاب و روحانیون استان همدان امسال با حضور 108 زوج جوان در مدرسه علمیه خواهران شهرستان بهار برگزار می‌شود.

وی ابراز داشت: این کارگاه‌های آموزشی در زمینه‌های اخلاق، ارتباط‌های کلامی و غیرکلامی، بهداشت و سلامت در خانواده و مدیریت روابط با خانواده زوجین و با حضور اساتید و مشاورینی از حوزه و دانشگاه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/313/30

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha